Ot logiška :) Tipo rimtai, jei turiu pplą, skraidau su cessna, ir net nebūtinai pačia mažiausia, negaliu skrist su ULO? Visgi yra lietuvos aviacijoje nesamonių.. Čia beveik kaip draudimas važiuot mopedu žmogui su B kategorija.. "RA" <info@rc-hobby.lt> wrote in message news:j6fr08$ppg$1@trimpas.omnitel.net... > tarp ppl ir ulo licenziju siuo metu nieko bendro nera. Tikiuosi ateityje > taip nebus. > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:j6e333$b27$1@trimpas.omnitel.net... >> ppl'as yra antra pakopa aviacijos specialisto karjeroj. >> ULO gi ner aviacijos specialistas i jei gerai pastebejai visikai kiti >> reikalavimai ir visikai kitaip mokymas vyksta >> >> Pataisykit, jei neteisingai >> >> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >> news:j6dfl9$t4q$1@trimpas.omnitel.net... >>> Cessna :) tarp ulo ir ppl(a) lyg nieko ner, ar praleidau kazka? O >>> boeingui ar ne kokios nors rimtesnes komercines reik? PPL(A) licencija >>> kiek prisiskaiciau isvis neleidzia uzdirbt is pilotavimo, tipo negali >>> skraidyt, jei is to gauni pajamas.. >>> >>> >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:j6d0ro$fk3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot? >>>> >>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>> news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie sąsają su >>>>> ppl >>>>> >>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko >>>>> bendro? >>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>> news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> skaityk, domekis >>>>>> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200 >>>>>> >>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, rimtesni - >>>>>>> cesna >>>>>>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, sitais >>>>>>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau pradet >>>>>>> nuo >>>>>>> ultralighto. >>>>>>> >>>>>>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas >>>>>>> retrofitingas, kad >>>>>>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj >>>>>>> pakankamai >>>>>>> populiarus, kad realu toki net gauti.. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad norint >>>>>>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip nepratesia. >>>>>>> Ten vis >>>>>>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O kas >>>>>>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, kokia >>>>>>> tvarka ten >>>>>>> su ja isvis? >>>>>>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno aerodrome >>>>>>>> Kauno >>>>>>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio galimybiu. (o >>>>>>>> gal >>>>>>>> cia apie ULO licenzija klausei?) >>>>>>> >>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi >>>>>>> nieko >>>>>>> bendro?] >>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >>>>>>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso kad uz >>>>>>> 3kLt >>>>>>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min 8,5kLt. >>>>>>> Kalbu apie >>>>>>> minimumus. >>>>>>> >>>>>>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia: >>>>>>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt kaip >>>>>>>> i >>>>>>>> aikstele >>>>>>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu (apie >>>>>>> ULO), tarkim >>>>>>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas kelias, >>>>>>> pakankamai >>>>>>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, leidies ir >>>>>>> ramu, ar >>>>>>> reikia kazko? >>>>>>> >>>>>>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu. >>>>>>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties? >>>>>>> >>>>>>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano klausimus? >>>>>>> Guglas, >>>>>>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja.. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad negali >>>>>>>>> zinot >>>>>>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija lietuvoje. >>>>>>>>> >>>>>>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina >>>>>>>>> (girdejau >>>>>>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur nors >>>>>>>>> kitoj >>>>>>>>> saly? >>>>>>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto laikymo ir >>>>>>>>> aerodromu naudojimo? >>>>>>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei lektuva >>>>>>>>> pirkti is >>>>>>>>> ne EU (pvz is USA)? >>>>>>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka (teoriskai), ar >>>>>>>>> ji >>>>>>>>> reikia registruoti ir t.t.? >>>>>>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant valstybinio >>>>>>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos (nesigilinam i >>>>>>>>> realias >>>>>>>>> to galimybes)? >>>>>>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu paprasta >>>>>>>>> benza? >>>>>>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: Susikonstravus >>>>>>>>> ultralighta >>>>>>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> > >