ppl'as yra antra pakopa aviacijos specialisto karjeroj. ULO gi ner aviacijos specialistas i jei gerai pastebejai visikai kiti reikalavimai ir visikai kitaip mokymas vyksta Pataisykit, jei neteisingai "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:j6dfl9$t4q$1@trimpas.omnitel.net... > Cessna :) tarp ulo ir ppl(a) lyg nieko ner, ar praleidau kazka? O boeingui > ar ne kokios nors rimtesnes komercines reik? PPL(A) licencija kiek > prisiskaiciau isvis neleidzia uzdirbt is pilotavimo, tipo negali skraidyt, > jei is to gauni pajamas.. > > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:j6d0ro$fk3$1@trimpas.omnitel.net... >> Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot? >> >> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >> news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie sąsają su ppl >>> >>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko >>> bendro? >>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >>> >>> >>> >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net... >>>> skaityk, domekis >>>> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200 >>>> >>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, rimtesni - >>>>> cesna >>>>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, sitais >>>>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau pradet >>>>> nuo >>>>> ultralighto. >>>>> >>>>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas >>>>> retrofitingas, kad >>>>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj pakankamai >>>>> populiarus, kad realu toki net gauti.. >>>>> >>>>> >>>>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad norint >>>>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip nepratesia. Ten >>>>> vis >>>>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O kas >>>>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, kokia >>>>> tvarka ten >>>>> su ja isvis? >>>>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno aerodrome >>>>>> Kauno >>>>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio galimybiu. (o >>>>>> gal >>>>>> cia apie ULO licenzija klausei?) >>>>> >>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko >>>>> bendro?] >>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >>>>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso kad uz >>>>> 3kLt >>>>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min 8,5kLt. Kalbu >>>>> apie >>>>> minimumus. >>>>> >>>>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia: >>>>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt kaip i >>>>>> aikstele >>>>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu (apie ULO), >>>>> tarkim >>>>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas kelias, >>>>> pakankamai >>>>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, leidies ir >>>>> ramu, ar >>>>> reikia kazko? >>>>> >>>>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu. >>>>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties? >>>>> >>>>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano klausimus? >>>>> Guglas, >>>>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja.. >>>>> >>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad negali >>>>>>> zinot >>>>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija lietuvoje. >>>>>>> >>>>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina >>>>>>> (girdejau >>>>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur nors >>>>>>> kitoj >>>>>>> saly? >>>>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto laikymo ir >>>>>>> aerodromu naudojimo? >>>>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei lektuva >>>>>>> pirkti is >>>>>>> ne EU (pvz is USA)? >>>>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka (teoriskai), ar ji >>>>>>> reikia registruoti ir t.t.? >>>>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant valstybinio >>>>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos (nesigilinam i >>>>>>> realias >>>>>>> to galimybes)? >>>>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu paprasta >>>>>>> benza? >>>>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: Susikonstravus >>>>>>> ultralighta >>>>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai? >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >> >> >