Tema: Re: biskiuks kb
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-11-07 02:35:22
Aisku, dėkui :) čia šiaip idomu buvo kaip lietuvoj tai veikia..
"nox" <nieko@niekam.ne> wrote in message 
news:j96mqa$86t$1@trimpas.omnitel.net...
> Tuscio boingo nepaskraidinsi, nes atrodo PPL iki 5700kg MTOW riboja.
>
> Kas link aerodromo registracijos, pakankamai ilga ir knisli procedura, nes 
> turesi ispildyti kruva reikalavimu, visoki FATO zonu ribojimai ir t.t., 
> parengti aerodromo naudojimo instrukcija, gal net ir skrydziu 
> koordinatoriu i boksta pasodinti :D
>
>
>
> On 2011.10.07 00:47, cD-r0m wrote:
>> Tiesa, bet teoriskai (!) su PPL'u galima ir tusciu 747 skristi :)
>>
>> Zodziu aisku.. Suzinojau mazdaug situacija su licencijom, bet dar idomu
>> smulkiau apie taku naudojima ir pan. Kaip (Ar?) mokesciai taikomi, kaip
>> derinama tai ir panasiai?
>>
>>
>>
>>
>> "RA" <info@rc-hobby.lt> wrote in message
>> news:j6kvp4$4uj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> mokedamas su cesna pvz su CT nebutinai saugiai nusileisi ;)
>>>
>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>> news:j6ftd1$s7h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Ot logiška :)
>>>> Tipo rimtai, jei turiu pplą, skraidau su cessna, ir net nebūtinai
>>>> pačia mažiausia, negaliu skrist su ULO? Visgi yra lietuvos aviacijoje
>>>> nesamonių..
>>>>
>>>> Čia beveik kaip draudimas važiuot mopedu žmogui su B kategorija..
>>>>
>>>> "RA" <info@rc-hobby.lt> wrote in message
>>>> news:j6fr08$ppg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> tarp ppl ir ulo licenziju siuo metu nieko bendro nera. Tikiuosi
>>>>> ateityje taip nebus.
>>>>>
>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:j6e333$b27$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> ppl'as yra antra pakopa aviacijos specialisto karjeroj.
>>>>>> ULO gi ner aviacijos specialistas i jei gerai pastebejai visikai
>>>>>> kiti reikalavimai ir visikai kitaip mokymas vyksta
>>>>>>
>>>>>> Pataisykit, jei neteisingai
>>>>>>
>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:j6dfl9$t4q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Cessna :) tarp ulo ir ppl(a) lyg nieko ner, ar praleidau kazka? O
>>>>>>> boeingui ar ne kokios nors rimtesnes komercines reik? PPL(A)
>>>>>>> licencija kiek prisiskaiciau isvis neleidzia uzdirbt is
>>>>>>> pilotavimo, tipo negali skraidyt, jei is to gauni pajamas..
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:j6d0ro$fk3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot?
>>>>>>>>
>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie
>>>>>>>>> sąsają su ppl
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi
>>>>>>>>> nieko bendro?
>>>>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in
>>>>>>>>> message news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> skaityk, domekis
>>>>>>>>>> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus,
>>>>>>>>>>> rimtesni - cesna
>>>>>>>>>>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO,
>>>>>>>>>>> sitais
>>>>>>>>>>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau
>>>>>>>>>>> pradet nuo
>>>>>>>>>>> ultralighto.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas
>>>>>>>>>>> retrofitingas, kad
>>>>>>>>>>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj
>>>>>>>>>>> pakankamai
>>>>>>>>>>> populiarus, kad realu toki net gauti..
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad
>>>>>>>>>>> norint
>>>>>>>>>>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip
>>>>>>>>>>> nepratesia. Ten vis
>>>>>>>>>>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O
>>>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>>>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme,
>>>>>>>>>>> kokia tvarka ten
>>>>>>>>>>> su ja isvis?
>>>>>>>>>>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno
>>>>>>>>>>>> aerodrome Kauno
>>>>>>>>>>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio
>>>>>>>>>>>> galimybiu. (o gal
>>>>>>>>>>>> cia apie ULO licenzija klausei?)
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos
>>>>>>>>>>> neturi nieko
>>>>>>>>>>> bendro?]
>>>>>>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>>>>>>>>>>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso
>>>>>>>>>>> kad uz 3kLt
>>>>>>>>>>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min
>>>>>>>>>>> 8,5kLt. Kalbu apie
>>>>>>>>>>> minimumus.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia:
>>>>>>>>>>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt
>>>>>>>>>>>> kaip i
>>>>>>>>>>>> aikstele
>>>>>>>>>>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu
>>>>>>>>>>> (apie ULO), tarkim
>>>>>>>>>>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas
>>>>>>>>>>> kelias, pakankamai
>>>>>>>>>>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio,
>>>>>>>>>>> leidies ir ramu, ar
>>>>>>>>>>> reikia kazko?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu.
>>>>>>>>>>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano
>>>>>>>>>>> klausimus? Guglas,
>>>>>>>>>>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja..
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad
>>>>>>>>>>>>> negali zinot
>>>>>>>>>>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija 
>>>>>>>>>>>>> lietuvoje.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina
>>>>>>>>>>>>> (girdejau
>>>>>>>>>>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur
>>>>>>>>>>>>> nors kitoj
>>>>>>>>>>>>> saly?
>>>>>>>>>>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto
>>>>>>>>>>>>> laikymo ir
>>>>>>>>>>>>> aerodromu naudojimo?
>>>>>>>>>>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei
>>>>>>>>>>>>> lektuva pirkti is
>>>>>>>>>>>>> ne EU (pvz is USA)?
>>>>>>>>>>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka
>>>>>>>>>>>>> (teoriskai), ar ji
>>>>>>>>>>>>> reikia registruoti ir t.t.?
>>>>>>>>>>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant
>>>>>>>>>>>>> valstybinio
>>>>>>>>>>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos
>>>>>>>>>>>>> (nesigilinam i realias
>>>>>>>>>>>>> to galimybes)?
>>>>>>>>>>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu
>>>>>>>>>>>>> paprasta benza?
>>>>>>>>>>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas:
>>>>>>>>>>>>> Susikonstravus ultralighta
>>>>>>>>>>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>