Aisku, dėkui :) čia šiaip idomu buvo kaip lietuvoj tai veikia.. "nox" <nieko@niekam.ne> wrote in message news:j96mqa$86t$1@trimpas.omnitel.net... > Tuscio boingo nepaskraidinsi, nes atrodo PPL iki 5700kg MTOW riboja. > > Kas link aerodromo registracijos, pakankamai ilga ir knisli procedura, nes > turesi ispildyti kruva reikalavimu, visoki FATO zonu ribojimai ir t.t., > parengti aerodromo naudojimo instrukcija, gal net ir skrydziu > koordinatoriu i boksta pasodinti :D > > > > On 2011.10.07 00:47, cD-r0m wrote: >> Tiesa, bet teoriskai (!) su PPL'u galima ir tusciu 747 skristi :) >> >> Zodziu aisku.. Suzinojau mazdaug situacija su licencijom, bet dar idomu >> smulkiau apie taku naudojima ir pan. Kaip (Ar?) mokesciai taikomi, kaip >> derinama tai ir panasiai? >> >> >> >> >> "RA" <info@rc-hobby.lt> wrote in message >> news:j6kvp4$4uj$1@trimpas.omnitel.net... >>> mokedamas su cesna pvz su CT nebutinai saugiai nusileisi ;) >>> >>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>> news:j6ftd1$s7h$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ot logiška :) >>>> Tipo rimtai, jei turiu pplą, skraidau su cessna, ir net nebūtinai >>>> pačia mažiausia, negaliu skrist su ULO? Visgi yra lietuvos aviacijoje >>>> nesamonių.. >>>> >>>> Čia beveik kaip draudimas važiuot mopedu žmogui su B kategorija.. >>>> >>>> "RA" <info@rc-hobby.lt> wrote in message >>>> news:j6fr08$ppg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tarp ppl ir ulo licenziju siuo metu nieko bendro nera. Tikiuosi >>>>> ateityje taip nebus. >>>>> >>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>> news:j6e333$b27$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> ppl'as yra antra pakopa aviacijos specialisto karjeroj. >>>>>> ULO gi ner aviacijos specialistas i jei gerai pastebejai visikai >>>>>> kiti reikalavimai ir visikai kitaip mokymas vyksta >>>>>> >>>>>> Pataisykit, jei neteisingai >>>>>> >>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:j6dfl9$t4q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Cessna :) tarp ulo ir ppl(a) lyg nieko ner, ar praleidau kazka? O >>>>>>> boeingui ar ne kokios nors rimtesnes komercines reik? PPL(A) >>>>>>> licencija kiek prisiskaiciau isvis neleidzia uzdirbt is >>>>>>> pilotavimo, tipo negali skraidyt, jei is to gauni pajamas.. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:j6d0ro$fk3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot? >>>>>>>> >>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie >>>>>>>>> sąsają su ppl >>>>>>>>> >>>>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi >>>>>>>>> nieko bendro? >>>>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in >>>>>>>>> message news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> skaityk, domekis >>>>>>>>>> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200 >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, >>>>>>>>>>> rimtesni - cesna >>>>>>>>>>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, >>>>>>>>>>> sitais >>>>>>>>>>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau >>>>>>>>>>> pradet nuo >>>>>>>>>>> ultralighto. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas >>>>>>>>>>> retrofitingas, kad >>>>>>>>>>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj >>>>>>>>>>> pakankamai >>>>>>>>>>> populiarus, kad realu toki net gauti.. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad >>>>>>>>>>> norint >>>>>>>>>>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip >>>>>>>>>>> nepratesia. Ten vis >>>>>>>>>>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O >>>>>>>>>>> kas >>>>>>>>>>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, >>>>>>>>>>> kokia tvarka ten >>>>>>>>>>> su ja isvis? >>>>>>>>>>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno >>>>>>>>>>>> aerodrome Kauno >>>>>>>>>>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio >>>>>>>>>>>> galimybiu. (o gal >>>>>>>>>>>> cia apie ULO licenzija klausei?) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos >>>>>>>>>>> neturi nieko >>>>>>>>>>> bendro?] >>>>>>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >>>>>>>>>>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso >>>>>>>>>>> kad uz 3kLt >>>>>>>>>>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min >>>>>>>>>>> 8,5kLt. Kalbu apie >>>>>>>>>>> minimumus. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia: >>>>>>>>>>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt >>>>>>>>>>>> kaip i >>>>>>>>>>>> aikstele >>>>>>>>>>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu >>>>>>>>>>> (apie ULO), tarkim >>>>>>>>>>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas >>>>>>>>>>> kelias, pakankamai >>>>>>>>>>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, >>>>>>>>>>> leidies ir ramu, ar >>>>>>>>>>> reikia kazko? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu. >>>>>>>>>>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano >>>>>>>>>>> klausimus? Guglas, >>>>>>>>>>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja.. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad >>>>>>>>>>>>> negali zinot >>>>>>>>>>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija >>>>>>>>>>>>> lietuvoje. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina >>>>>>>>>>>>> (girdejau >>>>>>>>>>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur >>>>>>>>>>>>> nors kitoj >>>>>>>>>>>>> saly? >>>>>>>>>>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto >>>>>>>>>>>>> laikymo ir >>>>>>>>>>>>> aerodromu naudojimo? >>>>>>>>>>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei >>>>>>>>>>>>> lektuva pirkti is >>>>>>>>>>>>> ne EU (pvz is USA)? >>>>>>>>>>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka >>>>>>>>>>>>> (teoriskai), ar ji >>>>>>>>>>>>> reikia registruoti ir t.t.? >>>>>>>>>>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant >>>>>>>>>>>>> valstybinio >>>>>>>>>>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos >>>>>>>>>>>>> (nesigilinam i realias >>>>>>>>>>>>> to galimybes)? >>>>>>>>>>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu >>>>>>>>>>>>> paprasta benza? >>>>>>>>>>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: >>>>>>>>>>>>> Susikonstravus ultralighta >>>>>>>>>>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> >