Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie sąsają su ppl Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko bendro? Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net... > skaityk, domekis > Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200 > > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message > news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net... >> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, rimtesni - >> cesna >> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, sitais >> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau pradet nuo >> ultralighto. >> >> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas retrofitingas, >> kad >> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj pakankamai >> populiarus, kad realu toki net gauti.. >> >> >> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad norint >> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip nepratesia. Ten >> vis >> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O kas >> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, kokia tvarka >> ten >> su ja isvis? >>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno aerodrome Kauno >>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio galimybiu. (o gal >>> cia apie ULO licenzija klausei?) >> >> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko >> bendro?] >> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso kad uz 3kLt >> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min 8,5kLt. Kalbu >> apie >> minimumus. >> >> Orientacijai apie PPL ziurejau cia: >> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt >> >> >> >> >>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt kaip i >>> aikstele >> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu (apie ULO), >> tarkim >> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas kelias, >> pakankamai >> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, leidies ir ramu, >> ar >> reikia kazko? >> >>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu. >> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties? >> >> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano klausimus? Guglas, >> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja.. >> >> >>> >>> >>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad negali >>>> zinot >>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija lietuvoje. >>>> >>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina (girdejau >>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur nors kitoj >>>> saly? >>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto laikymo ir >>>> aerodromu naudojimo? >>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei lektuva pirkti >>>> is >>>> ne EU (pvz is USA)? >>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka (teoriskai), ar ji >>>> reikia registruoti ir t.t.? >>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant valstybinio >>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos (nesigilinam i >>>> realias >>>> to galimybes)? >>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu paprasta >>>> benza? >>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: Susikonstravus >>>> ultralighta >>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai? >>> >>> >> > > >