tarp ppl ir ulo licenziju siuo metu nieko bendro nera. Tikiuosi ateityje taip nebus. "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:j6e333$b27$1@trimpas.omnitel.net... > ppl'as yra antra pakopa aviacijos specialisto karjeroj. > ULO gi ner aviacijos specialistas i jei gerai pastebejai visikai kiti > reikalavimai ir visikai kitaip mokymas vyksta > > Pataisykit, jei neteisingai > > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message > news:j6dfl9$t4q$1@trimpas.omnitel.net... >> Cessna :) tarp ulo ir ppl(a) lyg nieko ner, ar praleidau kazka? O >> boeingui ar ne kokios nors rimtesnes komercines reik? PPL(A) licencija >> kiek prisiskaiciau isvis neleidzia uzdirbt is pilotavimo, tipo negali >> skraidyt, jei is to gauni pajamas.. >> >> >> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >> news:j6d0ro$fk3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot? >>> >>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>> news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie sąsają su >>>> ppl >>>> >>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko >>>> bendro? >>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >>>> >>>> >>>> >>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>> news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> skaityk, domekis >>>>> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200 >>>>> >>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, rimtesni - >>>>>> cesna >>>>>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, sitais >>>>>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau pradet >>>>>> nuo >>>>>> ultralighto. >>>>>> >>>>>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas >>>>>> retrofitingas, kad >>>>>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj pakankamai >>>>>> populiarus, kad realu toki net gauti.. >>>>>> >>>>>> >>>>>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad norint >>>>>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip nepratesia. >>>>>> Ten vis >>>>>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O kas >>>>>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, kokia >>>>>> tvarka ten >>>>>> su ja isvis? >>>>>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno aerodrome >>>>>>> Kauno >>>>>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio galimybiu. (o >>>>>>> gal >>>>>>> cia apie ULO licenzija klausei?) >>>>>> >>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi >>>>>> nieko >>>>>> bendro?] >>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >>>>>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso kad uz >>>>>> 3kLt >>>>>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min 8,5kLt. Kalbu >>>>>> apie >>>>>> minimumus. >>>>>> >>>>>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia: >>>>>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt kaip i >>>>>>> aikstele >>>>>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu (apie ULO), >>>>>> tarkim >>>>>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas kelias, >>>>>> pakankamai >>>>>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, leidies ir >>>>>> ramu, ar >>>>>> reikia kazko? >>>>>> >>>>>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu. >>>>>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties? >>>>>> >>>>>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano klausimus? >>>>>> Guglas, >>>>>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja.. >>>>>> >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad negali >>>>>>>> zinot >>>>>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija lietuvoje. >>>>>>>> >>>>>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina >>>>>>>> (girdejau >>>>>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur nors >>>>>>>> kitoj >>>>>>>> saly? >>>>>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto laikymo ir >>>>>>>> aerodromu naudojimo? >>>>>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei lektuva >>>>>>>> pirkti is >>>>>>>> ne EU (pvz is USA)? >>>>>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka (teoriskai), ar >>>>>>>> ji >>>>>>>> reikia registruoti ir t.t.? >>>>>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant valstybinio >>>>>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos (nesigilinam i >>>>>>>> realias >>>>>>>> to galimybes)? >>>>>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu paprasta >>>>>>>> benza? >>>>>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: Susikonstravus >>>>>>>> ultralighta >>>>>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >