Tema: Re: biskiuks kb
Autorius: RA
Data: 2011-10-04 23:40:40
tarp ppl ir ulo licenziju siuo metu nieko bendro nera. Tikiuosi ateityje 
taip nebus.

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
news:j6e333$b27$1@trimpas.omnitel.net...
> ppl'as yra antra pakopa aviacijos specialisto karjeroj.
> ULO gi ner aviacijos specialistas i jei gerai pastebejai visikai kiti 
> reikalavimai ir visikai kitaip mokymas vyksta
>
> Pataisykit, jei neteisingai
>
> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
> news:j6dfl9$t4q$1@trimpas.omnitel.net...
>> Cessna :) tarp ulo ir ppl(a) lyg nieko ner, ar praleidau kazka? O 
>> boeingui ar ne kokios nors rimtesnes komercines reik? PPL(A) licencija 
>> kiek prisiskaiciau isvis neleidzia uzdirbt is pilotavimo, tipo negali 
>> skraidyt, jei is to gauni pajamas..
>>
>>
>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>> news:j6d0ro$fk3$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot?
>>>
>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
>>> news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie sąsają su 
>>>> ppl
>>>>
>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko 
>>>> bendro?
>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> skaityk, domekis
>>>>> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200
>>>>>
>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, rimtesni - 
>>>>>> cesna
>>>>>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, sitais
>>>>>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau pradet 
>>>>>> nuo
>>>>>> ultralighto.
>>>>>>
>>>>>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas 
>>>>>> retrofitingas, kad
>>>>>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj pakankamai
>>>>>> populiarus, kad realu toki net gauti..
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad norint
>>>>>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip nepratesia. 
>>>>>> Ten vis
>>>>>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O kas
>>>>>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, kokia 
>>>>>> tvarka ten
>>>>>> su ja isvis?
>>>>>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno aerodrome 
>>>>>>> Kauno
>>>>>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio galimybiu. (o 
>>>>>>> gal
>>>>>>> cia apie ULO licenzija klausei?)
>>>>>>
>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi 
>>>>>> nieko
>>>>>> bendro?]
>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>>>>>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso kad uz 
>>>>>> 3kLt
>>>>>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min 8,5kLt. Kalbu 
>>>>>> apie
>>>>>> minimumus.
>>>>>>
>>>>>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia:
>>>>>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt kaip i
>>>>>>> aikstele
>>>>>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu (apie ULO), 
>>>>>> tarkim
>>>>>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas kelias, 
>>>>>> pakankamai
>>>>>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, leidies ir 
>>>>>> ramu, ar
>>>>>> reikia kazko?
>>>>>>
>>>>>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu.
>>>>>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties?
>>>>>>
>>>>>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano klausimus? 
>>>>>> Guglas,
>>>>>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja..
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad negali 
>>>>>>>> zinot
>>>>>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija lietuvoje.
>>>>>>>>
>>>>>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina 
>>>>>>>> (girdejau
>>>>>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur nors 
>>>>>>>> kitoj
>>>>>>>> saly?
>>>>>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto laikymo ir
>>>>>>>> aerodromu naudojimo?
>>>>>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei lektuva 
>>>>>>>> pirkti is
>>>>>>>> ne EU (pvz is USA)?
>>>>>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka (teoriskai), ar 
>>>>>>>> ji
>>>>>>>> reikia registruoti ir t.t.?
>>>>>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant valstybinio
>>>>>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos (nesigilinam i 
>>>>>>>> realias
>>>>>>>> to galimybes)?
>>>>>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu paprasta 
>>>>>>>> benza?
>>>>>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: Susikonstravus 
>>>>>>>> ultralighta
>>>>>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>