Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot? "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net... > Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie sąsają su ppl > > Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko > bendro? > Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? > > > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net... >> skaityk, domekis >> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200 >> >> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net... >>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, rimtesni - >>> cesna >>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, sitais >>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau pradet nuo >>> ultralighto. >>> >>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas retrofitingas, >>> kad >>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj pakankamai >>> populiarus, kad realu toki net gauti.. >>> >>> >>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad norint >>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip nepratesia. Ten >>> vis >>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O kas >>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, kokia tvarka >>> ten >>> su ja isvis? >>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno aerodrome Kauno >>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio galimybiu. (o gal >>>> cia apie ULO licenzija klausei?) >>> >>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko >>> bendro?] >>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO? >>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso kad uz 3kLt >>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min 8,5kLt. Kalbu >>> apie >>> minimumus. >>> >>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia: >>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt >>> >>> >>> >>> >>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt kaip i >>>> aikstele >>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu (apie ULO), >>> tarkim >>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas kelias, >>> pakankamai >>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, leidies ir >>> ramu, ar >>> reikia kazko? >>> >>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu. >>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties? >>> >>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano klausimus? >>> Guglas, >>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja.. >>> >>> >>>> >>>> >>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad negali >>>>> zinot >>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija lietuvoje. >>>>> >>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina (girdejau >>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur nors >>>>> kitoj >>>>> saly? >>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto laikymo ir >>>>> aerodromu naudojimo? >>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei lektuva pirkti >>>>> is >>>>> ne EU (pvz is USA)? >>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka (teoriskai), ar ji >>>>> reikia registruoti ir t.t.? >>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant valstybinio >>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos (nesigilinam i >>>>> realias >>>>> to galimybes)? >>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu paprasta >>>>> benza? >>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: Susikonstravus >>>>> ultralighta >>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai? >>>> >>>> >>> >> >> >> >