Tema: Re: [+/-] Apatinio degimo KKK
Autorius: MS
Data: 2016-12-06 15:09:29
aš turiu Kalvį K2-30 su 1,4 akumuliacine. Rinkausi irgi dėl kuro universalumo ir didelės įkrovos. Be to patogus užkrovimas iš viršaus, paprastas valymas, 20-30 min. Nežinau kiek trunka kitokių katilų valymas, bet skaičiau kaip kažkoks bičiukas valo savo ketinį po keletą valandų ir būna visas juodas :)
Dar pliusas tokiems katilams, kad galima malkas maišyti su anglimi. Du metus taip dariau, bet dabar anglies kaina nelabai konkurencinga. Iš minusų - malkos galėtų tilpti ir ilgesnės. Pas mane pakuros plotis 38cm, tai realiai malkos tinka iki 35-36cm.

Šaip patarčiau imti galingesnį katilą. O tai paskaiu ir vėl skųsiesi, kad talpa nešyla :)