Tema: Re: [+/-] Apatinio degimo KKK
Autorius: Senis
Data: 2016-12-07 06:49:09
Galiu siek tiek papasakoti apie savo.
Pas mane 24kW jau 10metu apatinio degimo KK, uzkrovimas is virsaus, panasus
kaip dakon, bet cekiskas kazkoks, markes nebezinau, lenteliu jokiu nebera.
Minusai.
Atidarius pakrauti deganti, visada isspjauna dumo i kambari.
Isvalymas jo, uzima laiko ir priejimas tarp sekciju yra sunkokas, ant
stangutes toks grandiklis privyrintas na ir su juo grandai...(tiesiog skusti
reikia)
Kurenimo atveju vien malkos ikrova sudega per 2-3val, jei maisai su angliais
~6-8val.
Vien angliais, apie 10-12val.
Vien briketai nedega visai, nes briketai degdami suyra ir subyra pjuvenos
zemyn ir pecius uzdusta ir gesta... reikia butinai maisyti su malkomis.
Vien berzines malkos irgi nieko gero, nes labai smaluojasi katilo sekcijos,
labai daug grandyti reikia.(kas savaite)
Geriausia tinka uosis arba juodalksnis. Alksnis super gerai, nes valosi tada
lengvai su sepeciu, niekas neapsinesa, bet alksnis labai greitai sudega.
Siaip tai antra karta tokio peciaus tikrai nebepirkciau.

Namas rastu medinis senas, nesiltintas, 100m2, seni skardiniai rusiski
radiatoriai, savitakine sistema metaliniais vamzdziais.
Pliusai:
Galiu kurenti be elektros, cirkuliacinis siurblys yra, bet galiu persukti
krana ant iseinancio 50mm vamzdzio ir viskas teka savitaka. Niekas neuzverda
dingus elektrai... dazniausia taip ir darau, kai isvykstu is namu.
Nereikia, akumuliacines talpos, nes vandens sistemoje telpa ~200ltr pati
kaip akumuliatorius, ilgai kaista, bet ilgai ir austa.

Per ziema sukurenu ~10m3 malku. Per salcius, maisau su siek tiek angliu,
dasiperku maisais, po 1maisa i savaite.

Turiu ir dujas. Dujomis naudoju tik sildymo palaikymui kai isvaziuoju is
namu... 60-100eur/men, nes jei istisai kurent tai 200eur/men nelabai
uzteks...
KKK su dujiniu sujungti lygiagreciai, stovi po krana isejimo vamzdyje.
Kuri kurenu, ta atidarau.
Ziema, abu kranai atviri, gaunasi automatika, kai sudega KKK ir krinta
temperatura sistemoje, automatiskai pasileidzia dujinis pecius ir kaitina
toliau.
Aisku tada dujinis kaitina ir sudegusi KKK, bet tai gaunasi kaip papildoma
akumuliacine talpa, ryte silta katila dar lengviau uzdegti.

KKK aisku kazkada keisiu, bet pacios namo sistemos ne, tik pasikeisiu
radiatorius. Nes kurenimas be elektros yra didelis pliusas bent jau man. O
kurenant be cirkuliacinio siurblio 2 aukstas syla smarkiau negu 1, tik toks
skirtumas.

Sekmes