Tema: Re: [+/-] Apatinio degimo KKK
Autorius: Sail
Data: 2016-12-08 09:30:40
Del pajamu tai taip, is naturinio ukio 100% nepratempsi.

Mes kazkada skaiciavom, kad isnuomojus buta ir persikelus i kaima
vegetaciniu rezimu pragyventi jau galima. Jei dar prisidejus pensijai,
ziurek ir visai pakenciamai verstis galima.

Galu gale variantas "nixuja nedaryt" greciau nuzudo uz varianta, kai reikia
prie ukio krapstytis.
Kaime kaimynui >70, o dar tempia taip, kad man duok dieve. Skolinasi
kopecias, kad ilipus medi nupjaut per viduri galetu.