Tema: Re: [+/-] Apatinio degimo KKK
Autorius: kaiser
Data: 2016-12-07 07:55:24
Tai gal koks OPOP 424. Tokio tipo žiūrinėjau, bet youtubėj matau kad
atidarius viršutinį dangtį gauni porciją dumų. Man susidarė įspūdis kad
tai labiau angliniai katilai, nes pakūros nedidelės. Pvz OPOP 424 tik
46l. Kai analogiško galingumo lietuviškų malkinių 130-150l.

Atsitiktinai užklydau į lenkišką šildymo forumą kažkokį, tai ten
malkomis kūrenantys svaigsta dėl lietuviškų Kalvių / Vienybių / Antarų.
Tik kaina jiems kosminė, palyginus su saviškiais. Pats iki tol pats
ignoruodavau juos. Bet panašu kad tai yra tai ko reikia.