Tema: Re: [+/-] Apatinio degimo KKK
Autorius: Senis
Data: 2016-12-09 08:45:08
Nieko as nepykstu !  Pas mane deja rusio nera.
Paprasciausiai as nematau tikslo kazka perdarynet, nes puikiu pavyzdziu
prisiziurejau... Salia kaimynas tokia pat perdare, viska ismete, vamzdzius
sudejo sienose, kad nesimatytu plastikinius, naujas katilas, nauji
radiatoriai, mazai vandens, greit uzkaista...grazu,  Bet ..
Jokios savitakos nebera, dingus elektrai ne karta is darbo leke gesint
peciaus, paskui sumokejo dar vos ne puse katilo, kad automatini katilo
ausinima padaryt... ir toliau vel pilna problemu...

akumuliacines talpos nera, uzgeso pecius, uz valandos atsalo sistema....
Isvaziavo ziema kazkada kelioms dienoms sventems, tie vamzdziai sienose
uzsalo, tada viska isarde ir vamzdzius isvedziojo viduje pagal grindis...
vel dare remonta....

Zodziu pas mane viskas normaliai veikia, nieko tas pagrindinis vamzdis ant
sienos man nekliudo, nudazytas tokia pat sienos spalva, vandens daug, austa
viskas ilgai, metaliniai vamzdziai, uzsalimo atveju galiu juos pakaitint
kiek reikia... zodziu kam ardyt gera dalyka !

Cia lygiai tas pats kaip.. kam ismest gera spizine vonia ir spizine
kriaukle, kurios yra geros... ir det skardini suda ??? Kam..?  Tik tam, kad
vel po keliu metu pirktum nauja ???
Todel nieko nezadu keisti, mano gyvenimui cia visko man uzteks... niekas
negenda...