Tema: Re: [+/-] Apatinio degimo KKK
Autorius: For example John Smith
Data: 2016-12-07 20:47:07
Katilas virtuvėj, sistema savitakė. 1 aukšto radijatoriai palubėj?
Prisiminiau, kad antras aukštas aukštas šyla daugiau- karštas vanduo
varo į viršų ir šaldamas šildo 1 aukštą. Išsišakojimas to pagrindinio
stovo virš lubų? Tuomet tirpini stogo sniegą.
Jei antro aukšto palubėj, tai galima rankšluosčius džiovinti.
Turėjau, žinau, perdariau. Tie seni namai...