Tema: Re: [+/-] Apatinio degimo KKK
Autorius: Sarunas
Data: 2016-12-09 19:35:25
kai rinksies, ivertink aptarnavimo patoguma... kaip as keikiu venybe pas
motina su valymu per virsu...Antaroj net pelenu valymas nepatogus...tiesiog
viska apziurek

"kaiser"  wrote in message news:o2atnv$7i9$1@trimpas.omnitel.net...

Žiūrinėjau ir aš lenkiškus katilus. Bet pasikartosiu, atsitiktinai
užtikau kad patys lenkai svaigsta dėl mūsų apatinio degimo Kalvių /
Vienybių / Antarų. Iš lenkiškų kol kas vienintelis MPM DS yra jų
giminaitis. Tas mane privertė pasigilint kuo jie skiriasi. Iš čia ir
susidėmėjimas apatinio degimo katilais.