Tema: Re: [+/-] Apatinio degimo KKK
Autorius: MS
Data: 2016-12-07 12:58:18
užšiltų gal ir greičiau, labai priklauso nuo to kiek namas sugeba pasiimti. Aš kai katilas dega, kartais paduodu į pirmo aukšto grindis 40-45c, tai iš akies 10-12kW. Tuomet šyla ilgiau.

Iš esmės tai prioritetų klausimas. Nori, kad greičiau sudegtų, nereikėtų dametinėti, manai kad veta išleisti daugiau €, statai didesnį. 1000L talpai užtektų ir 25kW, bet ir galingesnis nepamaišytų.

Beje, pas patį 25, dujų-generacinis? Kiek vienu užmetimu gaunasi šilumos, per kiek laiko sudega?