Tema: Re: [+/-] Apatinio degimo KKK
Autorius: Sail
Data: 2016-12-07 13:28:09
Taip, duju generacinis 25 kilovatu.

Dega jis pakankamai greitai, ne tris valandas. Pilna pakura taip pusantros,
gal dvi valandas, bet zinoma tai priklauso nuo pliausku storumo. Jei kurenti
is peties, tai per vakara pora karuciu manau sudeginsi, ir silumos pagamins
iki valiai. Malku i parkura lenda daug, pusmetriniu.

Bet man kurenti trumpai dideliu galingumu nelabai gerai, nes reikia, kad
namas spetu pasiimti, ir tada siluma galima paskirstyti tolygiau tarp grindu
ir radiatoriu. Grindys inertiskos, ir boileriai sukabinti du per viena
silumokaiti, tie irgi uztrunka kol prisyla.

As siaip kurenu nelabai pagal priimta liaudies komforto modeli. Tokiu oru
kaip dabar, kai nesalta, kurenu kas antra diena, o akumuliacine naudoju tik
boilerio vandeniui pasildyti, namo is jos net nesildau. Silumos trukumas
kompensuojamas burzuikemis, kurias kazkodel visi namiskiai megsta, tame
tarpe ir as.

Siaip duju generacinis man labai patiko. Prieziuros mazai, valymas
paprastas.