Tema: Re: [+/-] Apatinio degimo KKK
Autorius: Senis
Data: 2016-12-08 07:38:44
Totalus tamstos nusisnekejimo rasynelis !
Tubut net nematei kaip savitakine sistema atrodo...
palubej tik 25mm vamzdeliai nusileidzia iki radiatoriu...
2 aukste dar plonesni... tik pagrindinis stovas 50mm vamzdis is katilu
eina...ir gryzta.
viskas syla ten normaliai, tik taip, 2 aukstas be siurblio syla greiciau...
o sistema 1 ir 2 auksto atskira su kranais galiu pridaryt...
tik savitakoje letai cirkuliuoja vanduo, todel radiatoriaus virsus karstas o
apacia speja atausti... paleidus siurbli pasidaro vienodas.
Kadangi vidurine namo siena eina vamzdziai, sildau vidine siena, o tai tik
papildoma akumuliacine talpa.
Sistema padaryta senai, bet mane viskas tenkina, nieko nezadu keist... tik
keisiu visus radiatorius ir pastatysiu po kiekvienam papildoma krana.