nupirkau paspirtuka, atvaziavo viskas butu tvarkoj, bet priekiniam rate, yra musimas, dabar galvosopis: amazon.de leidzia pasirinkt: prekes pakeitimas (ir mol raso kad nemokamas pakeitimas, bet uzejus ant i raideles, paaiskina kad gavus preke grazins 8,5eur, o kiek man siuntimas kainuos, speju brangiau?) tai kur cia nemokamas, wtf? refund- jie gave preke, grazins saibas, na is esmes mane tenkintu tvarkingas daiktas. tad refund kaip ir netenka prasmes. ir standard- kazkoks ale jevru grazinimas i amazon kreditus, (man tas visai netinka). issiaiskinau kad priezastis- butent priek.ratas, turiu nufilmaves medziaga, bet ar amazon'as pa defaultu taiko koki dalini refunda ar siustu tik pvz viena ratuka, nepavyksta prie savo accounto rasti, kur jiems parasyt ir pan. dabar leidzia tik auksciau paminetas 3 opcijas ir tiek ziniu, taip suprast, nepatinka grazink, ir niekas ten nesicackina, ir nesvarbu kad vartotojas i minusa? ir vel laukt? o kur sugaistas laikas ir pan? dabar pasirinkau pakeitima kitu, tai pystelejo instrukcija, terminus, ir pasikeite status, kad dabar jau jie laukia, bet kaip minejau manes tas nelabai zavi. kaip is ju issilupt viena detale, ar bent dalini refund? kas turejo patirties su amazon. kaip vykdyti su amazon komunikacija?