On 10/05/2017 19:56, markoh wrote: > nupirkau paspirtuka, atvaziavo viskas butu tvarkoj, bet priekiniam > rate, yra musimas, > dabar galvosopis: > amazon.de leidzia pasirinkt: > prekes pakeitimas (ir mol raso kad nemokamas pakeitimas, bet uzejus ant > i raideles, paaiskina kad gavus preke grazins 8,5eur, o kiek man > siuntimas kainuos, speju brangiau?) tai kur cia nemokamas, wtf? > refund- jie gave preke, grazins saibas, na is esmes mane tenkintu > tvarkingas daiktas. tad refund kaip ir netenka prasmes. > ir standard- kazkoks ale jevru grazinimas i amazon kreditus, (man tas > visai netinka). > > issiaiskinau kad priezastis- butent priek.ratas, turiu nufilmaves > medziaga, bet ar amazon'as pa defaultu taiko koki dalini refunda ar > siustu tik pvz viena ratuka, > nepavyksta prie savo accounto rasti, kur jiems parasyt ir pan. > dabar leidzia tik auksciau paminetas 3 opcijas ir tiek ziniu, > taip suprast, nepatinka grazink, ir niekas ten nesicackina, ir nesvarbu > kad vartotojas i minusa? ir vel laukt? o kur sugaistas laikas ir pan? > dabar pasirinkau pakeitima kitu, tai pystelejo instrukcija, terminus, ir > pasikeite status, kad dabar jau jie laukia, bet kaip minejau manes tas > nelabai zavi. > kaip is ju issilupt viena detale, ar bent dalini refund? > kas turejo patirties su amazon. > kaip vykdyti su amazon komunikacija? > Bet tai brangus Shopas nieko aš ten gera kaina nerandu