On 2017-05-12 09:58, DK wrote: > Jei lietuviški e-shopai galėtų sau tai leisti - darytų tą patį. Prekyba ES yra griežtai reglamentuota ir tose reglamentuose nėra tokios sąvokos ir išlygų "galiu sau leisti ar negaliu leisti". Amazon visada ir be išlygų laikosi visų ES prekybos elektroninėje erdvėje reglamentų. Va ir visa jo nuostabumo paslaptis. O lietuviški eshopai, kai nutinka bėdos, visais būdais stengiasi išsukti savo uodegą ir atsakomybė permesti kam nors kitam. Todėl Amazone viskas vyksta teisėtai be jokių klausimų ir ginčų, net netenka su "gyvu" žmogumi telefonu pakalbėti, o su lietuvišku eshopu tai ir kalbėsi telefonu iki pažaliavimo, ir savo teises įrodinėsi ir, greičiausiai, į VTAT kreipsiesi bent dėl kiek nors brangesnio pirkinio. Na ir aišku lietuviškų eshopų topas - visaip slėpti pirkėjui teisiškai priklausančią refund opciją ir visaip bandyti priversti pirkėją nesusiorientuoti erdvėje ir "jam pageidaujant" išsiųsti prekę "remontui" į kokį MTTC :)