Tema: Re: europietiskas Amazon
Autorius: markoh
Data: 2017-05-10 22:15:39
susisiekiau, nieko doro nepasiule, tik kaip grazinima- kitos prekes 
pakeitimu,
kas zino, ar per ta pati kurjeri organizuotis prekes grazinima, ar galima 
laisvai siunteja pasirinkt kad ir post.lt ?



"markoh"  wrote in message news:oevgob$idt$1@trimpas.omnitel.net...

nupirkau paspirtuka, atvaziavo viskas butu tvarkoj, bet  priekiniam rate,
yra musimas,
dabar galvosopis:
amazon.de leidzia pasirinkt:
prekes pakeitimas (ir mol raso kad nemokamas pakeitimas, bet uzejus ant i
raideles, paaiskina kad gavus preke grazins 8,5eur, o kiek man siuntimas
kainuos, speju brangiau?) tai kur cia nemokamas, wtf?
refund- jie gave preke, grazins saibas, na is esmes mane tenkintu tvarkingas
daiktas. tad refund kaip ir netenka prasmes.
ir standard- kazkoks ale jevru grazinimas i amazon kreditus, (man tas visai
netinka).

issiaiskinau kad priezastis- butent priek.ratas, turiu nufilmaves medziaga,
bet ar amazon'as pa defaultu  taiko koki dalini refunda ar siustu tik pvz
viena ratuka,
nepavyksta prie savo accounto rasti, kur jiems parasyt ir pan.
dabar leidzia tik auksciau paminetas 3 opcijas ir tiek ziniu,
taip suprast, nepatinka grazink,  ir niekas ten nesicackina, ir nesvarbu kad
vartotojas i minusa? ir vel laukt? o kur sugaistas laikas ir pan?
dabar pasirinkau pakeitima kitu, tai pystelejo instrukcija, terminus, ir
pasikeite status, kad dabar jau jie laukia, bet kaip minejau manes tas
nelabai zavi.
kaip is ju issilupt viena detale, ar bent dalini refund?
kas turejo patirties su amazon.
kaip vykdyti su amazon komunikacija?