Arba iš vis neturėk reikalų su amazonu, šaraškino kontora kokių reta.... Exo "Ignas" wrote in message news:of053d$163$1@trimpas.omnitel.net... grąžink prekę, gavęs babkes (ar anksčiau) pirk tokią pačią dar kartą. "markoh" <1markoh@gmail.com> wrote in message news:oevosr$ofd$1@trimpas.omnitel.net... > susisiekiau, nieko doro nepasiule, tik kaip grazinima- kitos prekes > pakeitimu, > kas zino, ar per ta pati kurjeri organizuotis prekes grazinima, ar galima > laisvai siunteja pasirinkt kad ir post.lt ? > > > > "markoh" wrote in message news:oevgob$idt$1@trimpas.omnitel.net... > > nupirkau paspirtuka, atvaziavo viskas butu tvarkoj, bet priekiniam rate, > yra musimas, > dabar galvosopis: > amazon.de leidzia pasirinkt: > prekes pakeitimas (ir mol raso kad nemokamas pakeitimas, bet uzejus ant i > raideles, paaiskina kad gavus preke grazins 8,5eur, o kiek man siuntimas > kainuos, speju brangiau?) tai kur cia nemokamas, wtf? > refund- jie gave preke, grazins saibas, na is esmes mane tenkintu > tvarkingas > daiktas. tad refund kaip ir netenka prasmes. > ir standard- kazkoks ale jevru grazinimas i amazon kreditus, (man tas > visai > netinka). > > issiaiskinau kad priezastis- butent priek.ratas, turiu nufilmaves > medziaga, > bet ar amazon'as pa defaultu taiko koki dalini refunda ar siustu tik pvz > viena ratuka, > nepavyksta prie savo accounto rasti, kur jiems parasyt ir pan. > dabar leidzia tik auksciau paminetas 3 opcijas ir tiek ziniu, > taip suprast, nepatinka grazink, ir niekas ten nesicackina, ir nesvarbu > kad > vartotojas i minusa? ir vel laukt? o kur sugaistas laikas ir pan? > dabar pasirinkau pakeitima kitu, tai pystelejo instrukcija, terminus, ir > pasikeite status, kad dabar jau jie laukia, bet kaip minejau manes tas > nelabai zavi. > kaip is ju issilupt viena detale, ar bent dalini refund? > kas turejo patirties su amazon. > kaip vykdyti su amazon komunikacija?