Tai pardavejas kazkoks lievas. Reikejo nesusikalbejus su pardaveju I pati amazona kreiptis. "Exo" wrote in message news:of14ri$pih$1@trimpas.omnitel.net... Tikrai kad nuspėjama, užsisakai kuprinę už visai nemenką sumą, o gauni kinišką padielką ir dar liepia užsičiaupti... nu realiai nuspėjamumas neišpasakytas.. :D Exo "Vytenis P." wrote in message news:of11ko$mav$1@trimpas.omnitel.net... Bent jau nuspėjama, ne taip, kaip koks Microsux > Arba iš vis neturėk reikalų su amazonu, šaraškino kontora kokių reta.... > > Exo > > "Ignas" wrote in message news:of053d$163$1@trimpas.omnitel.net... > > > grąžink prekę, gavęs babkes (ar anksčiau) pirk tokią pačią dar kartą. > > > "markoh" <1markoh@gmail.com> wrote in message > news:oevosr$ofd$1@trimpas.omnitel.net... >> susisiekiau, nieko doro nepasiule, tik kaip grazinima- kitos prekes >> pakeitimu, >> kas zino, ar per ta pati kurjeri organizuotis prekes grazinima, ar galima >> laisvai siunteja pasirinkt kad ir post.lt ? >> >> >> >> "markoh" wrote in message news:oevgob$idt$1@trimpas.omnitel.net... >> >> nupirkau paspirtuka, atvaziavo viskas butu tvarkoj, bet priekiniam rate, >> yra musimas, >> dabar galvosopis: >> amazon.de leidzia pasirinkt: >> prekes pakeitimas (ir mol raso kad nemokamas pakeitimas, bet uzejus ant i >> raideles, paaiskina kad gavus preke grazins 8,5eur, o kiek man siuntimas >> kainuos, speju brangiau?) tai kur cia nemokamas, wtf? >> refund- jie gave preke, grazins saibas, na is esmes mane tenkintu >> tvarkingas >> daiktas. tad refund kaip ir netenka prasmes. >> ir standard- kazkoks ale jevru grazinimas i amazon kreditus, (man tas >> visai >> netinka). >> >> issiaiskinau kad priezastis- butent priek.ratas, turiu nufilmaves >> medziaga, >> bet ar amazon'as pa defaultu taiko koki dalini refunda ar siustu tik pvz >> viena ratuka, >> nepavyksta prie savo accounto rasti, kur jiems parasyt ir pan. >> dabar leidzia tik auksciau paminetas 3 opcijas ir tiek ziniu, >> taip suprast, nepatinka grazink, ir niekas ten nesicackina, ir nesvarbu >> kad >> vartotojas i minusa? ir vel laukt? o kur sugaistas laikas ir pan? >> dabar pasirinkau pakeitima kitu, tai pystelejo instrukcija, terminus, ir >> pasikeite status, kad dabar jau jie laukia, bet kaip minejau manes tas >> nelabai zavi. >> kaip is ju issilupt viena detale, ar bent dalini refund? >> kas turejo patirties su amazon. >> kaip vykdyti su amazon komunikacija? >