Dėl Amazono supporto tai galiu tik patvirtinti. Aukščiausia klasė. Bet aš tai vistiek nesuprantu to amazono naudos :) Technika kainuoja (dažniausiai) pakankamai panašiai kaip LT. Pigienų pirkt neapsimoka, nes siuntimas vistiek yra kažkoks minimalus. O ten kur daug kas pigiau (.com) į Europą (tiksliau į rytų Europą) nenori siųsti. Drabužiai amazone kainuoja beveik euro tikslumu tiek pat (aš perku visokius 5.11 ir panašiai). O kas liečia smulkme pigią - tik ebay kiničiai. Aš net DX/Aliexpress neperku, nes ten antkainis didesnis nei ebay'jinės konkurencijos :) Pinigų beveik niekad neprarasi (nes kiniečiai dar ir nučiulps, kad atsiliepimo blogo nepaliktum), tik reik įsivertint, kad eina 40 dienų, tada persiuntimas dar tiek pat nes nieko negavai 33% atvejų.. On 2017.05.12 01:38, Bronco wrote: > On 2017-05-11 11:04, ROOTS wrote: >> Paspaudus suvedi savo tel nr. Perskambino sikart, kalbejo angliskai. >> Pasakius jog norim atgaut pinigus iskart sutiko ir atsiunte siuntimo >> atgal etikete. Isiuntus telefona, jie dar jo net negavo, pinigai >> ikrito I saskaita. Visi 450 eur kiek buvo sumoketa pries beveik 2 metus. > > > Aš ten tik kojinių neperku, nes nuperka kažkur žmona, o visą kitą tik iš > ten :)) Problemų visur pasitaiko, bet kaip jas sprendžia Amazon, tai kai > kam nors "tik Lietuvoje" perkančiam tai papasakoji, tai netiki tavimi. > Galvoja, jog meluoji :) > > Na o bet tačiau, kaip jau buvo pastebėta, jog ir bažnyčioje guzą sau ant > kaktos galima susiorganizuoti :]