On 2017-05-16 13:24, ROOTS wrote: > ar buvo mokami siuntimai ar mes pastoviai ziurim akd nebutu mokami > siuntimai. Bijau sumeluot. Bronco gal tiksliau zinos. Yra taip: 1. jei siuntimas mokamas, tada grąžinant prekę grąžina ne tik prekės kainą, bet ir siuntimą, t.y. lygiai tą pačią sumą, kurią sumokėjai; 2. tą sumą, kuria (jei) tenka sumokėti pašte už prekės grąžinimą, Amazon grąžina pagal faktą. T.y. gavai pašte kvitą, nufotkinai jį su mobilniku ir nusiuntei foto amazonui ir jie ją irgi grąžina. Gyvenant ne Lietuvoje, o valstybėje, kurioje galio "Free delivery", tai grąžinimas atrodo dar paprasčiau. Kai paspaudi grąžinimo mygtuką ir pora sakinių aprašai grąžinimo priežastį, tau automatiškai Amazon sugeneruoja siuntinio etiketę su brūkšniniu kodu. Tada ją klijuoji ant siuntinio ir neši į paštą ar priduodi paštininkui. Toliau jie ten patys atsiskaito. Dar variantas, jei prekė yra kažkoks sunkus ar brangus įrenginys, tada Amazon atsiunčia tau į namus kurjerį (DHL, DPD ar pan.) ir jis tą prekę pasiima. Paskui gali trakinge stebėt, kaip ji grįžta pas Amazon, ten jie apžiūri ją ar tikrai viskas OK ir grąžina pinigus.