Nu tik nereikia... Internetinė prekyba neribojama Lietuvos gyventojų skaičiumi (t.y. pAklausa, į ką dažniausiai apeliuoja mūsų biznieriai) ir todėl turi apylyges sąlygas. Mūsiškiams paprasčiausiai labiau reikia pinigų :) Arba būtinai reikia kažką dempinguot, kol patys nesubankrutuoja > Viskas gražu, bet būtent todėl, kad Amazon tai gali sau leisti. Jei > lietuviški e-shopai galėtų sau tai leisti - darytų tą patį. > > > On 2017.05.12 01:30, Bronco wrote: >> On 2017-05-10 19:56, markoh wrote: >>> dabar leidzia tik auksciau paminetas 3 opcijas ir tiek ziniu, >> >> O tai kiek opcijų tau reikia? Esmė, visos siūlomos opcijos realios ir >> veikia. >> >> Amazon - tai didelis monstras, jis tau ratukų po vieną nekaitalios, čia >> su dedule Leo iš kitaiskų eshopų taip gali tartis. Iškart prašai refund >> ir, gavęs patvirtinimą, perki naują prekę kokios tau reikia. Aišku, gali >> prašyti keitimo, bet realiai šita opcija gera tik tada, kai nupirkai >> prekę akcijos metu ir gavai broką, o šiuo metu ji jau brangesnė. >> >> Per 15 metų man tik kartą teko keitimo prašyti, kai nusipirkau per >> akciją Samsung Galaxy tab S2 ir gavau su defektu, o gedimo registravimo >> metu ji jau kainavo 50 eur brangiau, tai užsakiau keitimą. Tarp kitko, >> keitimą išsiuntė jau sekančią dieną ir po 3 dienų namie jau turėjau du >> galaxy tab S2, nes brokuoto dar nebuvau spėjęs išsiųsti atgal :) >> >> O atsiranda dar kas Amazon šaraškino kontora vadina... Jei Amazon >> šaraškino kontora, tai kas tada yra VISI lietuviški eshopai??? >