Tobula kontora, alei nei vieno nusiskundimo per paskutinius 6 metus. Beveik vsika perkam per amazon. Jei kokios problemos - pakeicia preke, grazina pinigus. Va paskutinis kas nutiko, tai tel sugedo, nuo pirkimo jau beveik 2 metai praeje buvo. Opcijose buvo tik taisyt. Bet yra knopke Call Me Now. Paspaudus suvedi savo tel nr. Perskambino sikart, kalbejo angliskai. Pasakius jog norim atgaut pinigus iskart sutiko ir atsiunte siuntimo atgal etikete. Isiuntus telefona, jie dar jo net negavo, pinigai ikrito I saskaita. Visi 450 eur kiek buvo sumoketa pries beveik 2 metus. "Exo" wrote in message news:of118t$lsl$1@trimpas.omnitel.net... Arba iš vis neturėk reikalų su amazonu, šaraškino kontora kokių reta.... Exo "Ignas" wrote in message news:of053d$163$1@trimpas.omnitel.net... grąžink prekę, gavęs babkes (ar anksčiau) pirk tokią pačią dar kartą. "markoh" <1markoh@gmail.com> wrote in message news:oevosr$ofd$1@trimpas.omnitel.net... > susisiekiau, nieko doro nepasiule, tik kaip grazinima- kitos prekes > pakeitimu, > kas zino, ar per ta pati kurjeri organizuotis prekes grazinima, ar galima > laisvai siunteja pasirinkt kad ir post.lt ? > > > > "markoh" wrote in message news:oevgob$idt$1@trimpas.omnitel.net... > > nupirkau paspirtuka, atvaziavo viskas butu tvarkoj, bet priekiniam rate, > yra musimas, > dabar galvosopis: > amazon.de leidzia pasirinkt: > prekes pakeitimas (ir mol raso kad nemokamas pakeitimas, bet uzejus ant i > raideles, paaiskina kad gavus preke grazins 8,5eur, o kiek man siuntimas > kainuos, speju brangiau?) tai kur cia nemokamas, wtf? > refund- jie gave preke, grazins saibas, na is esmes mane tenkintu > tvarkingas > daiktas. tad refund kaip ir netenka prasmes. > ir standard- kazkoks ale jevru grazinimas i amazon kreditus, (man tas > visai > netinka). > > issiaiskinau kad priezastis- butent priek.ratas, turiu nufilmaves > medziaga, > bet ar amazon'as pa defaultu taiko koki dalini refunda ar siustu tik pvz > viena ratuka, > nepavyksta prie savo accounto rasti, kur jiems parasyt ir pan. > dabar leidzia tik auksciau paminetas 3 opcijas ir tiek ziniu, > taip suprast, nepatinka grazink, ir niekas ten nesicackina, ir nesvarbu > kad > vartotojas i minusa? ir vel laukt? o kur sugaistas laikas ir pan? > dabar pasirinkau pakeitima kitu, tai pystelejo instrukcija, terminus, ir > pasikeite status, kad dabar jau jie laukia, bet kaip minejau manes tas > nelabai zavi. > kaip is ju issilupt viena detale, ar bent dalini refund? > kas turejo patirties su amazon. > kaip vykdyti su amazon komunikacija?