Ten viskas galima sakyt automatizuota, nereikėjo raštų rašyt, pasiemi numeriuką kaip banke, ateina tavo eilė, paduodi, pasakai kad nori pinigų, ten pasižymi ir išduotame lapelyje pažymėta jog "klientas nori atgauti pinigus". Aš iškart nusipirkau kitas ausines, kam man laukt, o tie pist pataisė. Na nuvarysiu kai busiu Vilniuj, parašysiu tą pretenziją. Beje šiaip įdomu ar galima reikalauti kompensuoti transporto išlaidas, pvz troleibuso bilietėlius arba bilietą į Vilnių :) Nuvežimo į garantinį kaštai tenka pirkėjui, tačiau kad turiu rašyti pretenzijas visokias tai čia BMS įstatymo nesilaiko jau ir kodėl turiu per tai leisti savo laiką ir pinigus? "sadzikas.lt" <sadzikas@morgas.com> wrote in message news:g5fo1p$nnf$1@trimpas.omnitel.net... > Kaip atidavei ausines turejai rasyti rasta. > Busi ji blogai parases, jeigu skambina. Ka parasei raste? > > "M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message > news:g5fntu$ng9$1@trimpas.omnitel.net... >> skambyk vartotoju teisems ar kur te >> destyk situacija ir klausk kaip elgtis >> >> poto daryk kaip tinkamas >> >> "useris" <netikras@one.lt> wrote in message >> news:g5fnka$n59$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki! >>> Buvau i garantini nuneses ausines, prasiau grazinti pinigus, bo iskart >>> naujas nusipirkau. >>> Taigi, siandien sulaukiau skambucio kad ausines sutvarkytos, sakau kad >>> pinigus noriu atsiimti ir sakiau, tie sako matome kad pazymeta, taciau >>> praejo daug laiko ir prekes nelabai galima keisti, jei kas nepatinka >>> atvykite parasyti rastu pretenzija. Sakau pagal istatymus privalot >>> grazint, tai sako parasykit paziuresim kaip cia pasisuks :D >>> Svarbiausia kad net ne Vilniuj esu vasaros metu, o dar ten vazinet reiks >>> iki to BMS pretenzijas rasyt... >>> >> >> > >