Jeigu raste neparasyta, kad klientas atsisako remonto ir nori grazinti pinigus, tai nieks tau ju ir neskubes grazinti "useris" <netikras@one.lt> wrote in message news:g5foj5$oea$1@trimpas.omnitel.net... > Ten viskas galima sakyt automatizuota, nereikėjo raštų rašyt, pasiemi > numeriuką kaip banke, ateina tavo eilė, paduodi, pasakai kad nori pinigų, > ten pasižymi ir išduotame lapelyje pažymėta jog "klientas nori atgauti > pinigus". Aš iškart nusipirkau kitas ausines, kam man laukt, o tie pist > pataisė. Na nuvarysiu kai busiu Vilniuj, parašysiu tą pretenziją. > Beje šiaip įdomu ar galima reikalauti kompensuoti transporto išlaidas, pvz > troleibuso bilietėlius arba bilietą į Vilnių :) Nuvežimo į garantinį > kaštai tenka pirkėjui, tačiau kad turiu rašyti pretenzijas visokias tai > čia BMS įstatymo nesilaiko jau ir kodėl turiu per tai leisti savo laiką ir > pinigus? > > "sadzikas.lt" <sadzikas@morgas.com> wrote in message > news:g5fo1p$nnf$1@trimpas.omnitel.net... >> Kaip atidavei ausines turejai rasyti rasta. >> Busi ji blogai parases, jeigu skambina. Ka parasei raste? >> >> "M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message >> news:g5fntu$ng9$1@trimpas.omnitel.net... >>> skambyk vartotoju teisems ar kur te >>> destyk situacija ir klausk kaip elgtis >>> >>> poto daryk kaip tinkamas >>> >>> "useris" <netikras@one.lt> wrote in message >>> news:g5fnka$n59$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki! >>>> Buvau i garantini nuneses ausines, prasiau grazinti pinigus, bo iskart >>>> naujas nusipirkau. >>>> Taigi, siandien sulaukiau skambucio kad ausines sutvarkytos, sakau kad >>>> pinigus noriu atsiimti ir sakiau, tie sako matome kad pazymeta, taciau >>>> praejo daug laiko ir prekes nelabai galima keisti, jei kas nepatinka >>>> atvykite parasyti rastu pretenzija. Sakau pagal istatymus privalot >>>> grazint, tai sako parasykit paziuresim kaip cia pasisuks :D >>>> Svarbiausia kad net ne Vilniuj esu vasaros metu, o dar ten vazinet >>>> reiks iki to BMS pretenzijas rasyt... >>>> >>> >>> >> >> > >