Tai jeigu jau sutaise, tai turbut kad gedimas garantinis... "Nerijus" <nerijus_@_vil_ktu.l_t> wrote in message news:g5hijb$5tc$1@trimpas.omnitel.net... > useris wrote: >> Sveiki! >> Buvau i garantini nuneses ausines, prasiau grazinti pinigus, bo iskart >> naujas nusipirkau. >> Taigi, siandien sulaukiau skambucio kad ausines sutvarkytos, sakau kad >> pinigus noriu atsiimti ir sakiau, tie sako matome kad pazymeta, taciau >> praejo daug laiko ir prekes nelabai galima keisti, jei kas nepatinka >> atvykite parasyti rastu pretenzija. Sakau pagal istatymus privalot >> grazint, tai sako parasykit paziuresim kaip cia pasisuks :D >> Svarbiausia kad net ne Vilniuj esu vasaros metu, o dar ten vazinet reiks >> iki to BMS pretenzijas rasyt... > > Nu taip puiku. Jei nori pyktis su BMS ir po teismus pasilinksminit tai jie > tau ir rodo kelia. Rashai pretenzija. Rashai skunda inspekcijai. Renkiesi > ish visu pazhymas ir varai i teisma. > Jei BMS pasisamdo geresni advokata ir yrodo, kad gedimas negarantinis, o > grynai mechaninis pazheidimas - padengi taismo ir brangaus BMS advokato > ishlaidas. > > N. M. >