Siusk registruota laiska ir viskas. "useris" <netikras@one.lt> wrote in message news:g5fp35$p38$1@trimpas.omnitel.net... > Na pas mus dar nėra elektroninio parašo lyg, manau reiktų el. paštu siųsti > skenuotą dokumentą su mano parašu, tai būtų tas pats kas faksuot. O jei aš > su wordu surenku, nusifotkinęs lapelį su parašu užmetu parašą su > photoshopu ir siunčiu jpg, nereiktų popieriaus gadint :) nes kur man dabar > fakso ieškot, printeris irgi pensijoj :D na bet čia biškį gavosi > offtopicas atrodo :) > > Na o dėl tų bilietų tai įdomu kokia Lietuvoj praktika, šiaip man iki > Vilniaus pirmyn atgal ~100 Lt, su studento pažymėjimu ~50, visai nieko > prieš būčiau nulėkt jei BMS kompensuotų :D > > "M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message > news:g5foq3$onl$1@trimpas.omnitel.net... >> pretenzija gali ir registruotu laisku rasyt, faksuot >> kam vaziuot? kas per ismislas.. ciut kas vaziuok >> jei jau labai baisu, yra elektroninis parasas... deja kolkas nezinau kaip >> toli musu istatymai pazenge sitoj vietoj >> >> >> >> >> "useris" <netikras@one.lt> wrote in message >> news:g5foj5$oea$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ten viskas galima sakyt automatizuota, nereikėjo raštų rašyt, pasiemi >>> numeriuką kaip banke, ateina tavo eilė, paduodi, pasakai kad nori >>> pinigų, ten pasižymi ir išduotame lapelyje pažymėta jog "klientas nori >>> atgauti pinigus". Aš iškart nusipirkau kitas ausines, kam man laukt, o >>> tie pist pataisė. Na nuvarysiu kai busiu Vilniuj, parašysiu tą >>> pretenziją. >>> Beje šiaip įdomu ar galima reikalauti kompensuoti transporto išlaidas, >>> pvz troleibuso bilietėlius arba bilietą į Vilnių :) Nuvežimo į garantinį >>> kaštai tenka pirkėjui, tačiau kad turiu rašyti pretenzijas visokias tai >>> čia BMS įstatymo nesilaiko jau ir kodėl turiu per tai leisti savo laiką >>> ir pinigus? >>> >>> "sadzikas.lt" <sadzikas@morgas.com> wrote in message >>> news:g5fo1p$nnf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kaip atidavei ausines turejai rasyti rasta. >>>> Busi ji blogai parases, jeigu skambina. Ka parasei raste? >>>> >>>> "M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message >>>> news:g5fntu$ng9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> skambyk vartotoju teisems ar kur te >>>>> destyk situacija ir klausk kaip elgtis >>>>> >>>>> poto daryk kaip tinkamas >>>>> >>>>> "useris" <netikras@one.lt> wrote in message >>>>> news:g5fnka$n59$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Sveiki! >>>>>> Buvau i garantini nuneses ausines, prasiau grazinti pinigus, bo >>>>>> iskart naujas nusipirkau. >>>>>> Taigi, siandien sulaukiau skambucio kad ausines sutvarkytos, sakau >>>>>> kad pinigus noriu atsiimti ir sakiau, tie sako matome kad pazymeta, >>>>>> taciau praejo daug laiko ir prekes nelabai galima keisti, jei kas >>>>>> nepatinka atvykite parasyti rastu pretenzija. Sakau pagal istatymus >>>>>> privalot grazint, tai sako parasykit paziuresim kaip cia pasisuks :D >>>>>> Svarbiausia kad net ne Vilniuj esu vasaros metu, o dar ten vazinet >>>>>> reiks iki to BMS pretenzijas rasyt... >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >