Tema: Re: Dar karta del BMS garantinio
Autorius: useris
Data: 2008-07-14 17:50:13
Na pas mus dar nėra elektroninio parašo lyg, manau reiktų el. paštu siųsti 
skenuotą dokumentą su mano parašu, tai būtų tas pats kas faksuot. O jei aš 
su wordu surenku, nusifotkinęs lapelį su parašu užmetu parašą su photoshopu 
ir siunčiu jpg, nereiktų popieriaus gadint :) nes kur man dabar fakso 
ieškot, printeris irgi pensijoj :D na bet čia biškį gavosi offtopicas atrodo 
:)

Na o dėl tų bilietų tai įdomu kokia Lietuvoj praktika, šiaip man iki 
Vilniaus pirmyn atgal ~100 Lt, su studento pažymėjimu ~50, visai nieko prieš 
būčiau nulėkt jei BMS kompensuotų :D

"M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message 
news:g5foq3$onl$1@trimpas.omnitel.net...
> pretenzija gali ir registruotu laisku rasyt, faksuot
> kam vaziuot? kas per ismislas.. ciut kas vaziuok
> jei jau labai baisu, yra elektroninis parasas... deja kolkas nezinau kaip 
> toli musu istatymai pazenge sitoj vietoj
>
>
>
>
> "useris" <netikras@one.lt> wrote in message 
> news:g5foj5$oea$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ten viskas galima sakyt automatizuota, nereikėjo raštų rašyt, pasiemi 
>> numeriuką kaip banke, ateina tavo eilė, paduodi, pasakai kad nori pinigų, 
>> ten pasižymi ir išduotame lapelyje pažymėta jog "klientas nori atgauti 
>> pinigus". Aš iškart nusipirkau kitas ausines, kam man laukt, o tie pist 
>> pataisė. Na nuvarysiu kai busiu Vilniuj, parašysiu tą pretenziją.
>> Beje šiaip įdomu ar galima reikalauti kompensuoti transporto išlaidas, 
>> pvz troleibuso bilietėlius arba bilietą į Vilnių :) Nuvežimo į garantinį 
>> kaštai tenka pirkėjui, tačiau kad turiu rašyti pretenzijas visokias tai 
>> čia BMS įstatymo nesilaiko jau ir kodėl turiu per tai leisti savo laiką 
>> ir pinigus?
>>
>> "sadzikas.lt" <sadzikas@morgas.com> wrote in message 
>> news:g5fo1p$nnf$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Kaip atidavei ausines turejai rasyti rasta.
>>> Busi ji blogai parases, jeigu skambina. Ka parasei raste?
>>>
>>> "M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message 
>>> news:g5fntu$ng9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> skambyk vartotoju teisems ar kur te
>>>> destyk situacija ir klausk kaip elgtis
>>>>
>>>> poto daryk kaip tinkamas
>>>>
>>>> "useris" <netikras@one.lt> wrote in message 
>>>> news:g5fnka$n59$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Sveiki!
>>>>> Buvau i garantini nuneses ausines, prasiau grazinti pinigus, bo iskart 
>>>>> naujas nusipirkau.
>>>>> Taigi, siandien sulaukiau skambucio kad ausines sutvarkytos, sakau kad 
>>>>> pinigus noriu atsiimti ir sakiau, tie sako matome kad pazymeta, taciau 
>>>>> praejo daug laiko ir prekes nelabai galima keisti, jei kas nepatinka 
>>>>> atvykite parasyti rastu pretenzija. Sakau pagal istatymus privalot 
>>>>> grazint, tai sako parasykit paziuresim kaip cia pasisuks :D
>>>>> Svarbiausia kad net ne Vilniuj esu vasaros metu, o dar ten vazinet 
>>>>> reiks iki to BMS pretenzijas rasyt...
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>