Tema: Re: Dar karta del BMS garantinio
Autorius: Nerijus
Data: 2008-07-15 10:14:05
useris wrote:
> Ten viskas galima sakyt automatizuota, nereikëjo raðtø raðyt, pasiemi 
> numeriukà kaip banke, ateina tavo eilë, paduodi, pasakai kad nori pinigø, 
> ten pasiþymi ir iðduotame lapelyje paþymëta jog "klientas nori atgauti 
> pinigus". Að iðkart nusipirkau kitas ausines, kam man laukt, o tie pist 
> pataisë. Na nuvarysiu kai busiu Vilniuj, paraðysiu tà pretenzijà.
> Beje ðiaip ádomu ar galima reikalauti kompensuoti transporto iðlaidas, pvz 
> troleibuso bilietëlius arba bilietà á Vilniø :) Nuveþimo á garantiná kaðtai 
> tenka pirkëjui, taèiau kad turiu raðyti pretenzijas visokias tai èia BMS 
> ástatymo nesilaiko jau ir kodël turiu per tai leisti savo laikà ir pinigus?

	Kai daeis iki teismo - galesi pareikalaut net ir moralines kompensacijos.

	N. M.

	P. S. Tik man susidaro tokia durna nuojauta, kad tas BMS istatymus gali 
zhinoti geriau. Visokiu niuancu ten prikaishiotas. Arba BMS zhino gera 
vieta, per kuria jie gali ishsisukti.