Tema: Re: Dar karta del BMS garantinio
Autorius: Pushtunas
Data: 2008-07-15 17:00:01
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1257">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1611" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<DIV><FONT face=Arial size=2>O seip nepagalvojot, kad pagal LT istatymus 
elektros prietaisai pirmiau yra remiontuojami.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Ir tik nepavykus su remontuoti prietaisas keiciamas 
nauju.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Be to:</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, 
dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas ir prekė nebuvo naudojama, ji 
nesugadinta ir nepraradusi prekines išvaizdos, pirkėjas turi teisę per 14 dienų 
nuo ne maisto prekės pardavimo dienos pakeisti ją analogiška preke. Jeigu 
pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per tą 
patį laikotarpį grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. 
<FONT color=#ff0000>Šis punktas netenkinamas</FONT> įsigijus tokias prekes 
(prekių (gaminių) kodai nurodyti vadovaujantis </FONT><A class=tekstui 
href="http://www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=157274&amp;Condition2=" 
target=_blank><FONT face=Arial size=2>Kombinuotąja prekių 
nomenklatūra</FONT></A><FONT face=Arial size=2>): </FONT></DIV>
<DIV>
<UL class=in>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Parfumerijos, kosmetikos ir 
  tualetinius preparatus (kodai 33.03-33.07) </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Fotografijos ir kinematografijos 
  prekes (kodas 37.00) </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Spausdintas knygas, reprodukcijas 
  ir kitus poligrafijos dirbinius (kodas 49.00) </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Audinius, kilimines grindų dangas, 
  išskyrus kilimus ir kilimėlius (kodai 50.07,51.11-51.13, 52.08-52.12, 53.09, 
  55.12-55.16, 57.00) </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Apatinius drabužius (kodai 
  61.07-61.09, 62.07-62.08,) </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Kūdikių drabužėlius (kodai 61.11, 
  62.09) </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Pėdkelnes, kojines, puskojines ir 
  kitus panašius gaminius (kodas 61.15) </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Korsetinius gaminius (kodas 62.12) 
  </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Tauriuosius metalus bei jų 
  dirbinius, brangakmenius, perlus, išskyrus dirbtinę bižuteriją (kodas 71.00, 
  išskyrus 71.17) </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Mašinas ir mechaninius įrenginius 
  (kodas 84.00) </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial color=#ff0000 size=2><STRONG>Elektros 
  mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir 
  garso įrašymo ir atkūrimo aparatus (kodas 85.00) </STRONG></FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Antžeminio transporto priemones 
  (kodas 87.00), laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius (kodas 89.00) 
  </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Optikos, fotografijos, 
  kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus 
  ir aparatus (kodas 90.00) </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Laikrodžius (kodas 91.00) 
  </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Muzikos instrumentus (kodas 92.00) 
  </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Ginklus ir šaudmenis (kodas 93.00) 
  </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Baldus, patalynės reikmenis, 
  šviestuvus (kodas 94.00) </FONT></DIV>
  <LI>
  <DIV align=justify><FONT face=Arial size=2>Žaislus, žaidimus, išskyrus sporto 
  ir meškeriojimo reikmenis (kodas 95.00, išskyrus 
  95.06-95.07)).</FONT></DIV></LI></UL></DIV>
<DIV><BR><FONT face=Arial size=2>-- <BR></FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>"useris" &lt;</FONT><A 
href="mailto:netikras@one.lt"><FONT face=Arial 
size=2>netikras@one.lt</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; wrote in message 
</FONT><A href="news:g5fqei$qje$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial 
size=2>news:g5fqei$qje$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial 
size=2>...</FONT></DIV><FONT face=Arial size=2>&gt; Taigi sakau pasižymėjo kad 
noriu atgauti pinigus, maniau kad to užteks, ir <BR>&gt; ant man išduoto lapelio 
parašyta.<BR>&gt; <BR>&gt; "sadzikas.lt" &lt;</FONT><A 
href="mailto:sadzikas@morgas.com"><FONT face=Arial 
size=2>sadzikas@morgas.com</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; wrote in 
message <BR>&gt; </FONT><A href="news:g5fpgd$pje$1@trimpas.omnitel.net"><FONT 
face=Arial size=2>news:g5fpgd$pje$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT 
face=Arial size=2>...<BR>&gt; &gt; Jeigu raste neparasyta, kad klientas atsisako 
remonto ir nori grazinti <BR>&gt; &gt; pinigus, tai nieks tau ju ir neskubes 
grazinti<BR>&gt; &gt;<BR>&gt; &gt; "useris" &lt;</FONT><A 
href="mailto:netikras@one.lt"><FONT face=Arial 
size=2>netikras@one.lt</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; wrote in message 
<BR>&gt; &gt; </FONT><A href="news:g5foj5$oea$1@trimpas.omnitel.net"><FONT 
face=Arial size=2>news:g5foj5$oea$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT 
face=Arial size=2>...<BR>&gt; &gt;&gt; Ten viskas galima sakyt automatizuota, 
nereikėjo raštų rašyt, pasiemi <BR>&gt; &gt;&gt; numeriuką kaip banke, ateina 
tavo eilė, paduodi, pasakai kad nori pinigų, <BR>&gt; &gt;&gt; ten pasižymi ir 
išduotame lapelyje pažymėta jog "klientas nori atgauti <BR>&gt; &gt;&gt; 
pinigus". Aš iškart nusipirkau kitas ausines, kam man laukt, o tie pist <BR>&gt; 
&gt;&gt; pataisė. Na nuvarysiu kai busiu Vilniuj, parašysiu tą 
pretenziją.<BR>&gt; &gt;&gt; Beje šiaip įdomu ar galima reikalauti kompensuoti 
transporto išlaidas, <BR>&gt; &gt;&gt; pvz troleibuso bilietėlius arba bilietą į 
Vilnių :) Nuvežimo į garantinį <BR>&gt; &gt;&gt; kaštai tenka pirkėjui, tačiau 
kad turiu rašyti pretenzijas visokias tai <BR>&gt; &gt;&gt; čia BMS įstatymo 
nesilaiko jau ir kodėl turiu per tai leisti savo laiką <BR>&gt; &gt;&gt; ir 
pinigus?<BR>&gt; &gt;&gt;<BR>&gt; &gt;&gt; "sadzikas.lt" &lt;</FONT><A 
href="mailto:sadzikas@morgas.com"><FONT face=Arial 
size=2>sadzikas@morgas.com</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; wrote in 
message <BR>&gt; &gt;&gt; </FONT><A 
href="news:g5fo1p$nnf$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial 
size=2>news:g5fo1p$nnf$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial 
size=2>...<BR>&gt; &gt;&gt;&gt; Kaip atidavei ausines turejai rasyti 
rasta.<BR>&gt; &gt;&gt;&gt; Busi ji blogai parases, jeigu skambina. Ka parasei 
raste?<BR>&gt; &gt;&gt;&gt;<BR>&gt; &gt;&gt;&gt; "M.M." &lt;</FONT><A 
href="mailto:moderis@gmail.com"><FONT face=Arial 
size=2>moderis@gmail.com</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; wrote in message 
<BR>&gt; &gt;&gt;&gt; </FONT><A 
href="news:g5fntu$ng9$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial 
size=2>news:g5fntu$ng9$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial 
size=2>...<BR>&gt; &gt;&gt;&gt;&gt; skambyk vartotoju teisems ar kur te<BR>&gt; 
&gt;&gt;&gt;&gt; destyk situacija ir klausk kaip elgtis<BR>&gt; 
&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt; &gt;&gt;&gt;&gt; poto daryk kaip tinkamas<BR>&gt; 
&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt; &gt;&gt;&gt;&gt; "useris" &lt;</FONT><A 
href="mailto:netikras@one.lt"><FONT face=Arial 
size=2>netikras@one.lt</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; wrote in message 
<BR>&gt; &gt;&gt;&gt;&gt; </FONT><A 
href="news:g5fnka$n59$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial 
size=2>news:g5fnka$n59$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial 
size=2>...<BR>&gt; &gt;&gt;&gt;&gt;&gt; Sveiki!<BR>&gt; &gt;&gt;&gt;&gt;&gt; 
Buvau i garantini nuneses ausines, prasiau grazinti pinigus, bo iskart <BR>&gt; 
&gt;&gt;&gt;&gt;&gt; naujas nusipirkau.<BR>&gt; &gt;&gt;&gt;&gt;&gt; Taigi, 
siandien sulaukiau skambucio kad ausines sutvarkytos, sakau kad <BR>&gt; 
&gt;&gt;&gt;&gt;&gt; pinigus noriu atsiimti ir sakiau, tie sako matome kad 
pazymeta, taciau <BR>&gt; &gt;&gt;&gt;&gt;&gt; praejo daug laiko ir prekes 
nelabai galima keisti, jei kas nepatinka <BR>&gt; &gt;&gt;&gt;&gt;&gt; atvykite 
parasyti rastu pretenzija. Sakau pagal istatymus privalot <BR>&gt; 
&gt;&gt;&gt;&gt;&gt; grazint, tai sako parasykit paziuresim kaip cia pasisuks 
:D<BR>&gt; &gt;&gt;&gt;&gt;&gt; Svarbiausia kad net ne Vilniuj esu vasaros metu, 
o dar ten vazinet <BR>&gt; &gt;&gt;&gt;&gt;&gt; reiks iki to BMS pretenzijas 
rasyt...<BR>&gt; &gt;&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt; &gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt; 
&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt; &gt;&gt;&gt;<BR>&gt; &gt;&gt;&gt;<BR>&gt; 
&gt;&gt;<BR>&gt; &gt;&gt;<BR>&gt; &gt;<BR>&gt; &gt; <BR>&gt; <BR>&gt; 
</FONT></BODY></HTML>