Tema: Re: Dar karta del BMS garantinio
Autorius: VytautasK
Data: 2008-07-15 21:53:39
paprastai jie sudaro kuo nepatogesnes salygas dinti savo teisems ir tikisi, 
kad klientas atsisakys savo reikalavimu, nes tinges kariauti.

"Nerijus" <nerijus_@_vil_ktu.l_t> wrote in message 
news:g5hint$64c$1@trimpas.omnitel.net...
> useris wrote:
>> Ten viskas galima sakyt automatizuota, nereikëjo raðtø raðyt, pasiemi 
>> numeriukà kaip banke, ateina tavo eilë, paduodi, pasakai kad nori pinigø, 
>> ten pasiþymi ir iðduotame lapelyje paþymëta jog "klientas nori atgauti 
>> pinigus". Að iðkart nusipirkau kitas ausines, kam man laukt, o tie pist 
>> pataisë. Na nuvarysiu kai busiu Vilniuj, paraðysiu tà pretenzijà.
>> Beje ðiaip ádomu ar galima reikalauti kompensuoti transporto iðlaidas, 
>> pvz troleibuso bilietëlius arba bilietà á Vilniø :) Nuveþimo á garantiná 
>> kaðtai tenka pirkëjui, taèiau kad turiu raðyti pretenzijas visokias tai 
>> èia BMS ástatymo nesilaiko jau ir kodël turiu per tai leisti savo laikà 
>> ir pinigus?
>
> Kai daeis iki teismo - galesi pareikalaut net ir moralines kompensacijos.
>
> N. M.
>
> P. S. Tik man susidaro tokia durna nuojauta, kad tas BMS istatymus gali 
> zhinoti geriau. Visokiu niuancu ten prikaishiotas. Arba BMS zhino gera 
> vieta, per kuria jie gali ishsisukti.
>