paprastai jie sudaro kuo nepatogesnes salygas dinti savo teisems ir tikisi, kad klientas atsisakys savo reikalavimu, nes tinges kariauti. "Nerijus" <nerijus_@_vil_ktu.l_t> wrote in message news:g5hint$64c$1@trimpas.omnitel.net... > useris wrote: >> Ten viskas galima sakyt automatizuota, nereikëjo raðtø raðyt, pasiemi >> numeriukà kaip banke, ateina tavo eilë, paduodi, pasakai kad nori pinigø, >> ten pasiþymi ir iðduotame lapelyje paþymëta jog "klientas nori atgauti >> pinigus". Að iðkart nusipirkau kitas ausines, kam man laukt, o tie pist >> pataisë. Na nuvarysiu kai busiu Vilniuj, paraðysiu tà pretenzijà. >> Beje ðiaip ádomu ar galima reikalauti kompensuoti transporto iðlaidas, >> pvz troleibuso bilietëlius arba bilietà á Vilniø :) Nuveþimo á garantiná >> kaðtai tenka pirkëjui, taèiau kad turiu raðyti pretenzijas visokias tai >> èia BMS ástatymo nesilaiko jau ir kodël turiu per tai leisti savo laikà >> ir pinigus? > > Kai daeis iki teismo - galesi pareikalaut net ir moralines kompensacijos. > > N. M. > > P. S. Tik man susidaro tokia durna nuojauta, kad tas BMS istatymus gali > zhinoti geriau. Visokiu niuancu ten prikaishiotas. Arba BMS zhino gera > vieta, per kuria jie gali ishsisukti. >