useris wrote: > Sveiki! > Buvau i garantini nuneses ausines, prasiau grazinti pinigus, bo iskart > naujas nusipirkau. > Taigi, siandien sulaukiau skambucio kad ausines sutvarkytos, sakau kad > pinigus noriu atsiimti ir sakiau, tie sako matome kad pazymeta, taciau > praejo daug laiko ir prekes nelabai galima keisti, jei kas nepatinka > atvykite parasyti rastu pretenzija. Sakau pagal istatymus privalot grazint, > tai sako parasykit paziuresim kaip cia pasisuks :D > Svarbiausia kad net ne Vilniuj esu vasaros metu, o dar ten vazinet reiks iki > to BMS pretenzijas rasyt... > > Nu taip puiku. Jei nori pyktis su BMS ir po teismus pasilinksminit tai jie tau ir rodo kelia. Rashai pretenzija. Rashai skunda inspekcijai. Renkiesi ish visu pazhymas ir varai i teisma. Jei BMS pasisamdo geresni advokata ir yrodo, kad gedimas negarantinis, o grynai mechaninis pazheidimas - padengi taismo ir brangaus BMS advokato ishlaidas. N. M.