Tema: Re: Dar karta del BMS garantinio
Autorius: useris
Data: 2008-07-14 20:12:49
Na tikriausiai taip ir bus geriausia daryt.

"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
news:g5fspt$t2k$1@trimpas.omnitel.net...
> Siusk registruota laiska ir viskas.
>
>
> "useris" <netikras@one.lt> wrote in message 
> news:g5fp35$p38$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na pas mus dar nėra elektroninio parašo lyg, manau reiktų el. paštu 
>> siųsti skenuotą dokumentą su mano parašu, tai būtų tas pats kas faksuot. 
>> O jei aš su wordu surenku, nusifotkinęs lapelį su parašu užmetu parašą su 
>> photoshopu ir siunčiu jpg, nereiktų popieriaus gadint :) nes kur man 
>> dabar fakso ieškot, printeris irgi pensijoj :D na bet čia biškį gavosi 
>> offtopicas atrodo :)
>>
>> Na o dėl tų bilietų tai įdomu kokia Lietuvoj praktika, šiaip man iki 
>> Vilniaus pirmyn atgal ~100 Lt, su studento pažymėjimu ~50, visai nieko 
>> prieš būčiau nulėkt jei BMS kompensuotų :D
>>
>> "M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message 
>> news:g5foq3$onl$1@trimpas.omnitel.net...
>>> pretenzija gali ir registruotu laisku rasyt, faksuot
>>> kam vaziuot? kas per ismislas.. ciut kas vaziuok
>>> jei jau labai baisu, yra elektroninis parasas... deja kolkas nezinau 
>>> kaip toli musu istatymai pazenge sitoj vietoj
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "useris" <netikras@one.lt> wrote in message 
>>> news:g5foj5$oea$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Ten viskas galima sakyt automatizuota, nereikėjo raštų rašyt, pasiemi 
>>>> numeriuką kaip banke, ateina tavo eilė, paduodi, pasakai kad nori 
>>>> pinigų, ten pasižymi ir išduotame lapelyje pažymėta jog "klientas nori 
>>>> atgauti pinigus". Aš iškart nusipirkau kitas ausines, kam man laukt, o 
>>>> tie pist pataisė. Na nuvarysiu kai busiu Vilniuj, parašysiu tą 
>>>> pretenziją.
>>>> Beje šiaip įdomu ar galima reikalauti kompensuoti transporto išlaidas, 
>>>> pvz troleibuso bilietėlius arba bilietą į Vilnių :) Nuvežimo į 
>>>> garantinį kaštai tenka pirkėjui, tačiau kad turiu rašyti pretenzijas 
>>>> visokias tai čia BMS įstatymo nesilaiko jau ir kodėl turiu per tai 
>>>> leisti savo laiką ir pinigus?
>>>>
>>>> "sadzikas.lt" <sadzikas@morgas.com> wrote in message 
>>>> news:g5fo1p$nnf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Kaip atidavei ausines turejai rasyti rasta.
>>>>> Busi ji blogai parases, jeigu skambina. Ka parasei raste?
>>>>>
>>>>> "M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:g5fntu$ng9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> skambyk vartotoju teisems ar kur te
>>>>>> destyk situacija ir klausk kaip elgtis
>>>>>>
>>>>>> poto daryk kaip tinkamas
>>>>>>
>>>>>> "useris" <netikras@one.lt> wrote in message 
>>>>>> news:g5fnka$n59$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Sveiki!
>>>>>>> Buvau i garantini nuneses ausines, prasiau grazinti pinigus, bo 
>>>>>>> iskart naujas nusipirkau.
>>>>>>> Taigi, siandien sulaukiau skambucio kad ausines sutvarkytos, sakau 
>>>>>>> kad pinigus noriu atsiimti ir sakiau, tie sako matome kad pazymeta, 
>>>>>>> taciau praejo daug laiko ir prekes nelabai galima keisti, jei kas 
>>>>>>> nepatinka atvykite parasyti rastu pretenzija. Sakau pagal istatymus 
>>>>>>> privalot grazint, tai sako parasykit paziuresim kaip cia pasisuks :D
>>>>>>> Svarbiausia kad net ne Vilniuj esu vasaros metu, o dar ten vazinet 
>>>>>>> reiks iki to BMS pretenzijas rasyt...
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>