Vis dėlto keista, gerokai stebina, kaip lengvai autorius paprastu, bet meistrišku meniniu fintu pagauna, užvaldo daug skaitytojų... ir jie susižavėję aikčioja. Žmonės išsiilgę meno. Todėl lengvai pasikabina ant technikos, kuriančios tą regimybę... ar ne regimybę?.. o ką?.. Ką daro autorius? Pristabdo pasakojimo laiką. Tai labai svarbu - pristabdytas laikas, tarsi magiškas laikas, kuriame gali geriau įsižiūrėti į veikėjus, būseną... meniškas laikas, meninė erdvė... trumpai tariant, autorius sukonstruoja mielą menišką kambarį, gražų kambarį, kuriame nėra... gyvybės... kokios gyvybės?.. apskritai gyvybės, ne personažų, o gyvenimo gyvybės... tos gyvybės, kurią turėjo Bončkutės "Dogvilis 2" - ne konkrečių veikėjų, ne autorės, o gyvenimo gyvybės, kuri buvo išreikšta kiek tiesmukai, per nuogai, be papildomos meninės plotmės... Bet ten alsavo gyvybė, o čia - ne... čia technika, kuri, kaip sakoma, neišlaistoma, labai gera technika, kurios reikėtų pasimokyti Bončkutei ir kitiems jauniems... bet tik technika, gražus, meistriškai įrengtas kambarys ir leisgyvė tuštuma... Todėl "Dogvilis 2" geriau. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19223