"Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:ic6jnm$sum$1@trimpas.omnitel.net... > "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ic6is6$rql$1@trimpas.omnitel.net... >> Labai keičia reikalą, jei pratesim vartojimo terminą iki 10 metų ? >> Kiek pamenu, berods net per mokesčius riboja senesnių vartojimą. >> Manai kad dabar pagaminti mersai sugrius nesulaukę 10'ies metų ? >> (prižiūrimi vokiško serviso vokiškai pedantiškų savininkų) >> Nesugrius, atriedės kažkada iki mūsų ir čia jau sugrius ;) > > Be jokios abejonės, kad keičia - mažiau sustumdyta materijos. Ir tik nereikia lialia, kad nauji modeliai kuro požiūriu (kuris gali sudaryti maksimalią eksploatacijos dalį), yra ekonomiškesni, nes įprastai jų ekonomika yra kelių % eilės. Tai čia tau rupi materijos stumdymas, man nerupi. Kitems gi rūpi kad biznis suktus ir to pasėkoj darbo vietos būtų. > > Tavo požiūriu būtų normalu, jei naujas modelis išeitų kasmet, ir visi pultų ant jo (darom prielaidą, kad pinigai negroja)? > Prielaida negaliojanti iš principo, ba viskas apie pinigus ir sukas. > Dėl kokybės atsakymo - dabar pagaminti mersai po 10 metų nuo jų gimimo dienos neabejotinai turės kelis kartus daugiau problemų, nei anksčiau gimę po savo +10 metų. Ir tai ne tik dėl stochastiškai sudėtingų elektroninių ir mechaninių sistemų, bet ir apkritai dėl požiūrio į produktą. Neabejoju. Gi jau kelintam laiške aiškinu kad tai vyraujanti tendencija. Nebeapsimoka gamint amžino produkto. > > Nes matai, kad px, kad tarkime bet kuris automobilis (ne tik mersas), paskaičiuotas būtų tiksliai 10 metų, ir po to būtų visiškas lavonas. Problema ta, kad jau iš gamyklos važiuoja lievata, dėl prastos kokybės kontrolės, apsimoka pralenkiant konkurentus leisti mėšlą į rinką, o vėliau tyliai atgraibyti ir t.t. ir t.p.