Prieš dvi savaites turėjau panašią istoriją. Siunta nukeliavo iki Olandijos, paskui į Belgiją ir tada grąžinta siuntėjui. Problema komplikavosi dar dėl to, jog visi trakingai rodo skirtingai. ALI rodo, siunta pašte, eik paimt, GOT rodo grąžinimą siuntėjui, ten kažkuri trečia dar kitaip. Pardavėjui rašyk ką nori, kokius nori argumentus ir screnshotus sek, jis kaip beždžionė siunčia tave į paštą pasiimti siuntos. Disputas standartiniu keliu irgi neina, nes dėl trakingo nesąmonių gauni automatinį atmetimą. Todėl teko DU KARTUS prisibelsti iki live agent, kas nėra labai paprasta, o tada jau disputas buvo išspręstas mano naudai. Jei ten būtų pora euriukų, tai man gaila būtų buvę sugaišto laiko, bet kadangi sumokėta ~39 EUR, tai nepatingėjau eit iki galo. Trumpiau tariant, tokio tipo problemų neišspręsi be live agent pagalbos. On 2020-12-17 19:59, Tester wrote: > Aš suprantu, kad į LT net nekeliavo. įėjus į post.lt nėra šalies Lietuva > ir rodo, kad statusas "Vežama" > kas kelios dienos nuo 2020-07-10 iki 2020-08-07 kartojasi tas pats > "Siunta išsiųsta į gavėjo šalį" šalyje Kinija. > Kai tuo tarpu pvz., siunta, kuri buvo gauta, turi statusą "Siunta > skirstymo centre" Vilniaus logistikos centras, Metalo g. 5, Vilnius ir > po to jau seka pristatymas adresatui.