Parašiau Aliexpresso Evai ir gavau atsakymą: Thank you for contacting AliExpress. For order xxx, after checking, we found that the dispute was closed with no refund since you failed to provide valid evidence to support your claim in the dispute. In this case, you may need to contact seller directly and negotiate for a solution. Kokių įrodymų dar reikia, jei matosi, kad iki LT krovinys nenuvažiavo, o blaškėsi kažkur Kinijoje? "Tester" wrote in message news:rrj4kq$mab$1@news.omnitel.net... Va visa istorija. Aisku, pats kaltas, kad tylejau, bet durniausia, kad tai buvo uzsakymas su didziausiu siuntimo mokesciu, o ir pardavejas TOMZN Official Store Open10 year(s) Top Brand 97.9% Positive feedback. Is kitos parduotuves ta pacia diena pirkau, tai atnese greitai ir uz pigiau nese. Order Date: Jul 03, 2020 Oct. 06 2020 Seller made a new proposal Proposal: Refund US $ 0.00 Comments: Dear Sir, Thanks for your order, we are sorry for the bad shipping because of the viurs.we are grateful, if you can give us some more time. Oct. 19 2020 AliExpress stepped in to help Oct. 19 2020 AliExpress' Judgment Proposal: Refund US $ 0.00 "Levas" wrote in message news:rrj3t4$ldd$1@news.omnitel.net... dar nebuvo tokio atvejo, kad negrazintu. "kad pardavėjas pasiūlė kompensuoti 0.00 USD. Ali su tuo sutiko..." taip nebuna. Kad pardavejas sutinka kompensuoti 0 arb sako kad issius kita tai buna. Bet niekada su tuo nesutinku. Nes sutikus, tavo disputas nutraukiamas ir pofig. Tu nesutinki, eskaluojasi ir t.t. Aisku dar yra tavo "reitingas" ir pardavejo reitingas. On 2020.12.17 15:14, Tester wrote: > Čia tik man vienam nesiseka ar visiems tokia kompensacija? > Pirkau iš Ali daiktų už 20 USD , nuo vasaros pradžios neatvažiavo. > Pasiskundžiau Ali, pranešė, kad patenkino mano skundą. Nueinu į Ali, ten > rašo, kad pardavėjas pasiūlė kompensuoti 0.00 USD. Ali su tuo sutiko ir > taip išsprendė mano skundą mano naudai :-( -- Bye, Levas -- http://www.vabolis.lt