Tema: Re: Ali grazina 0 pinigu
Autorius: Bronco
Data: 2021-01-06 20:50:05
On 2021-01-06 16:05, E-Zyz wrote:
> Nelabai suprantu tokių pardavėjų logikos. Na pastumdėm pinigus ir tiek. 
> Nebent tikisi, kad kas nors nusispjaus/užmirš ir taip paliks.


Tai taip. Parduodi dalį prekių ir neišsiunti arba išsiunti ką nors ne į 
temą. Iškeltą disputą, aišku, pralaimėsi, bet jei tokių nesąmonių 
pridarysi daug, tai tikrai kas nors pramiegos disputo laiką, patingės ar 
nesugebės pateikt įrodymus, ar net tingės su tavimi aiškintis ir tada 
tau grynas profit. Standartinis toks kiniečių mąstymas.

Todėl aš jiems keliu disputus ir nepatingiu tai atlikt net dėl pusantro 
euro vertės prekių, nes jei neiškelsi, tai tik paskatinsi šį "verslo" 
modelį.

Neseniai susidūriau su panašiu bajeriu - vietoj ~20 eur vertės prekės 
atsiuntė 1.5g gėlių sėklų pakelį :) O paskui pūtė arabus, jog klaida, 
sorry, jau išsiuntėm teisingą prekę, va jums naujas traking kodas. Bet 
kodas, aišku, Ali sistemoje neregistruotas, atsiuntė jį asmeniškai per 
messages.

Tuo tarpu jau tiksėjo paskutinės dienos pirkinio apsaugai. Tai parašiau 
kiniečiui, "jog jei pratęsi apsaugos laiką pakankamam laikotarpiui, tai 
dar palauksiu, kitu atveju iškart disputas". Selleris pratęsė dviem 
savaitėm apsaugą, kas iškart buvo akivaizdu, jog tiek nepakaks. Tada 
luktelėjau ir kai jau ėjo paskutinės dienos, iškėliau disputą ir jį 
laimėjau. Aišku teko ir pafilmuot ir pafotografuot, ir gyvai pašnekėt su 
Live agent, nes Ali trakingas, be abejo, rodo, jog prekė jau seniai man 
pristatyta.

Visus pinigus Ali refundino, o tas kiniečio duotas tracking numeris iki 
šiol rodo tą pačią paskutinę eilutę:

Hand over to airline
2020-11-06 23:22:14

:)

Tiesiog bandė išdurt kitokiu būdu ir tikėjosi, jog aš pražiopsosiu 
papildomą dviejų savaičių apsaugos terminą. Neišdegė :]