On 2021-01-06 16:05, E-Zyz wrote: > Nelabai suprantu tokių pardavėjų logikos. Na pastumdėm pinigus ir tiek. > Nebent tikisi, kad kas nors nusispjaus/užmirš ir taip paliks. Tai taip. Parduodi dalį prekių ir neišsiunti arba išsiunti ką nors ne į temą. Iškeltą disputą, aišku, pralaimėsi, bet jei tokių nesąmonių pridarysi daug, tai tikrai kas nors pramiegos disputo laiką, patingės ar nesugebės pateikt įrodymus, ar net tingės su tavimi aiškintis ir tada tau grynas profit. Standartinis toks kiniečių mąstymas. Todėl aš jiems keliu disputus ir nepatingiu tai atlikt net dėl pusantro euro vertės prekių, nes jei neiškelsi, tai tik paskatinsi šį "verslo" modelį. Neseniai susidūriau su panašiu bajeriu - vietoj ~20 eur vertės prekės atsiuntė 1.5g gėlių sėklų pakelį :) O paskui pūtė arabus, jog klaida, sorry, jau išsiuntėm teisingą prekę, va jums naujas traking kodas. Bet kodas, aišku, Ali sistemoje neregistruotas, atsiuntė jį asmeniškai per messages. Tuo tarpu jau tiksėjo paskutinės dienos pirkinio apsaugai. Tai parašiau kiniečiui, "jog jei pratęsi apsaugos laiką pakankamam laikotarpiui, tai dar palauksiu, kitu atveju iškart disputas". Selleris pratęsė dviem savaitėm apsaugą, kas iškart buvo akivaizdu, jog tiek nepakaks. Tada luktelėjau ir kai jau ėjo paskutinės dienos, iškėliau disputą ir jį laimėjau. Aišku teko ir pafilmuot ir pafotografuot, ir gyvai pašnekėt su Live agent, nes Ali trakingas, be abejo, rodo, jog prekė jau seniai man pristatyta. Visus pinigus Ali refundino, o tas kiniečio duotas tracking numeris iki šiol rodo tą pačią paskutinę eilutę: Hand over to airline 2020-11-06 23:22:14 :) Tiesiog bandė išdurt kitokiu būdu ir tikėjosi, jog aš pražiopsosiu papildomą dviejų savaičių apsaugos terminą. Neišdegė :]