Na, dar vienas raundas :) Dear buyer, Thanks for your reply In this case, how about you open a dispute, it would be highly appreciated if you can choose the reason "A. Personal Reasons B. Easy return C. Shipping method was not as described" and then inform us? Please follow below steps: 1-the first section please select return and refund. 2-after that please choose personal reason. 3-then please choose I ordered by mistake or I no longer need the product. 4- then put the amount that should be refunded. 5-then in the last section it ask to specify why I am requesting a refund. you can write that I ordered by mistake. are these steps okay with you ? Please advice, Nice day > oj kokie malonus kinai, ajajai. Niekada nenuimk savo disputo. Kaip sake > klasikai- pinigai is ryto, poto jau ir disputa uzbaigsim. > > On 2020.12.31 10:59, E-Zyz wrote: >> Aš irgi bandau atgauti pinigus iš Ali (mokėta per PayPal). Pirmą >> kartą. >> Pagal siuntos sekimo sistemą, siunta iš viso nebuvo išsiųsta. >> Pardavėjo pozicija - jie išsiuntė, bet siuntų kompanija gražino atgal. >> Iškėliau disputą. Irgi pasiūlė 0 Eur. Atmečiau. Šiek tiek neramina, >> kad jų sistemje bent jau aš nieko daugiau kol kas negaliu daryti, tik >> priimti pasiūlymą gražinti 0 Eur, taigi, laukiu, kol įsikiš Ali. >> Pardavėjas atsiuntį tokią paskutinę žinutę: >> >> Dear, could you please cancel the dispute so that we can refund you. >> Because we cannot move with dispute, could you please understand that? >> I really appreciate u~~you are a really kind person~ >> >> Žinau, kad aš maloni persona, bet manau, kad jis laukia, kol >> atsiimsiu disputą ir tada - pietai po šaukštų. Nebent klystu, bet >> kažkaip abejoju. >