Aš irgi bandau atgauti pinigus iš Ali (mokėta per PayPal). Pirmą kartą. Pagal siuntos sekimo sistemą, siunta iš viso nebuvo išsiųsta. Pardavėjo pozicija - jie išsiuntė, bet siuntų kompanija gražino atgal. Iškėliau disputą. Irgi pasiūlė 0 Eur. Atmečiau. Šiek tiek neramina, kad jų sistemje bent jau aš nieko daugiau kol kas negaliu daryti, tik priimti pasiūlymą gražinti 0 Eur, taigi, laukiu, kol įsikiš Ali. Pardavėjas atsiuntį tokią paskutinę žinutę: Dear, could you please cancel the dispute so that we can refund you. Because we cannot move with dispute, could you please understand that? I really appreciate u~~you are a really kind person~ Žinau, kad aš maloni persona, bet manau, kad jis laukia, kol atsiimsiu disputą ir tada - pietai po šaukštų. Nebent klystu, bet kažkaip abejoju.