taip. paskutiniu metu prasidejo tokie bajeriai- siuntejas raso, kad siunta eis ... 90 dienu (tipo covid) ir per 90 dienu automatiskai disputo neiskelsi. Per telefono aplikacija tai tikrai. Per "live" supportas- jau du kartus iskeliau. Ir nereikejo laukti taip ilgai. On 2020.12.17 23:47, Bronco wrote: > Prieš dvi savaites turėjau panašią istoriją. Siunta nukeliavo iki > Olandijos, paskui į Belgiją ir tada grąžinta siuntėjui. Problema > komplikavosi dar dėl to, jog visi trakingai rodo skirtingai. ALI rodo, > siunta pašte, eik paimt, GOT rodo grąžinimą siuntėjui, ten kažkuri > trečia dar kitaip. > > Pardavėjui rašyk ką nori, kokius nori argumentus ir screnshotus sek, jis > kaip beždžionė siunčia tave į paštą pasiimti siuntos. Disputas > standartiniu keliu irgi neina, nes dėl trakingo nesąmonių gauni > automatinį atmetimą. Todėl teko DU KARTUS prisibelsti iki live agent, > kas nėra labai paprasta, o tada jau disputas buvo išspręstas mano naudai. > > Jei ten būtų pora euriukų, tai man gaila būtų buvę sugaišto laiko, bet > kadangi sumokėta ~39 EUR, tai nepatingėjau eit iki galo. > > Trumpiau tariant, tokio tipo problemų neišspręsi be live agent pagalbos. > > > > On 2020-12-17 19:59, Tester wrote: >> Aš suprantu, kad į LT net nekeliavo. įėjus į post.lt nėra šalies >> Lietuva ir rodo, kad statusas "Vežama" >> kas kelios dienos nuo 2020-07-10 iki 2020-08-07 kartojasi tas pats >> "Siunta išsiųsta į gavėjo šalį" šalyje Kinija. >> Kai tuo tarpu pvz., siunta, kuri buvo gauta, turi statusą "Siunta >> skirstymo centre" Vilniaus logistikos centras, Metalo g. 5, Vilnius ir >> po to jau seka pristatymas adresatui. > -- Bye, Levas -- http://www.vabolis.lt