reikejo tracking screenshota is Lietuvos pasto ir panasiai. Subine biski pakelti reikia :) ir biski dalyvauti tekstiniam pasisnekejime su seleriu ir disputo sistema. Daugiau judesio komrade :) On 2020.12.22 11:00, Tester wrote: > Parašiau Aliexpresso Evai ir gavau atsakymą: > > Thank you for contacting AliExpress. > For order xxx, after checking, we found that the dispute was closed with > no refund since you failed to provide valid evidence to support your > claim in the dispute. In this case, you may need to contact seller > directly and negotiate for a solution. > > Kokių įrodymų dar reikia, jei matosi, kad iki LT krovinys nenuvažiavo, o > blaškėsi kažkur Kinijoje? > > "Tester" wrote in message news:rrj4kq$mab$1@news.omnitel.net... > > Va visa istorija. Aisku, pats kaltas, kad tylejau, bet durniausia, kad tai > buvo uzsakymas su didziausiu siuntimo mokesciu, o ir pardavejas > TOMZN Official Store Open10 year(s) Top Brand 97.9% Positive feedback. Is > kitos parduotuves ta pacia diena pirkau, tai atnese greitai ir uz pigiau > nese. > > Order Date: > Jul 03, 2020 > > Oct. 06 2020 > Seller made a new proposal > > Proposal: > Refund US $ 0.00 > > Comments: > Dear Sir, Thanks for your order, we are sorry for the bad shipping > because of the viurs.we are grateful, if you can give us some more time. > > Oct. 19 2020 > AliExpress stepped in to help > > Oct. 19 2020 > AliExpress' Judgment > > Proposal: > Refund US $ 0.00 > > > "Levas" wrote in message news:rrj3t4$ldd$1@news.omnitel.net... > > dar nebuvo tokio atvejo, kad negrazintu. > > "kad pardavėjas pasiūlė kompensuoti 0.00 USD. Ali su tuo sutiko..." taip > nebuna. > > Kad pardavejas sutinka kompensuoti 0 arb sako kad issius kita tai buna. > Bet niekada su tuo nesutinku. Nes sutikus, tavo disputas nutraukiamas ir > pofig. Tu nesutinki, eskaluojasi ir t.t. > > Aisku dar yra tavo "reitingas" ir pardavejo reitingas. > > > On 2020.12.17 15:14, Tester wrote: >> Čia tik man vienam nesiseka ar visiems tokia kompensacija? >> Pirkau iš Ali daiktų už 20 USD , nuo vasaros pradžios neatvažiavo. >> Pasiskundžiau Ali, pranešė, kad patenkino mano skundą. Nueinu į Ali, >> ten rašo, kad pardavėjas pasiūlė kompensuoti 0.00 USD. Ali su tuo >> sutiko ir taip išsprendė mano skundą mano naudai :-( > -- Bye, Levas -- http://www.vabolis.lt