On 2020-12-22 11:00, Tester wrote: > Parašiau Aliexpresso Evai ir gavau atsakymą: > > Thank you for contacting AliExpress. > For order xxx, after checking, we found that the dispute was closed with > no refund since you failed to provide valid evidence to support your > claim in the dispute. In this case, you may need to contact seller > directly and negotiate for a solution. > Čia rašo, jog disputas jau uždarytas, nes tu nepateikei įrodymų. Jei tai tiesa, tai traukinys jau nuvažiavo. O jei klaida, tai ne su Eva bendrauk, o su gyvu žmogumi. Su Eva čia be šansų. Tas jų debiliškas botas iš viso niekam tikęs. > Kokių įrodymų dar reikia, jei matosi, kad iki LT krovinys nenuvažiavo, o > blaškėsi kažkur Kinijoje? Nu, tai ir turi padaryti trakingo scrennshotą ir prisegti, kad jį pamatytų kai tikrins disputą prieš jį uždarydami. Jei to nepadarei, tai ir gavosi kas gavosi. Žodž, nežinau ką tu ten darei ar ko nepadarei, bet tokių situacijų raktas į sėkmę yra neleisti, jog disputas užsidarytų, t.y. reik bombint įrodymais, intensyviai siekti bendravimo su live agent ir atmetinėti visus netinkamus dispute pasiūlymus laiku.