Alieksprese negali antro disputo atidaryti tam pačiam pirkimui. Uždarysi ir bus pypec. -- E-Zyz <cust.software@gmail.com> Wrote in message:r > Na, dar vienas raundas :)Dear buyer,Thanks for your replyIn this case, how about you open a dispute, it would be highly appreciated if you can choose the reason "A. Personal ReasonsB. Easy returnC. Shipping method was not as described" and then inform us?Please follow below steps:1-the first section please select return and refund.2-after that please choose personal reason.3-then please choose I ordered by mistake or I no longer need the product.4- then put the amount that should be refunded.5-then in the last section it ask to specify why I am requesting a refund. you can write that I ordered by mistake.are these steps okay with you ?Please advice,Nice day> oj kokie malonus kinai, ajajai. Niekada nenuimk savo disputo. Kaip sake > klasikai- pinigai is ryto, poto jau ir disputa uzbaigsim.> > On 2020.12.31 10:59, E-Zyz wrote:>> Aš irgi bandau atgauti pinigus iš Ali (mokėta per PayPal). Pirmą >> kartą.>> Pagal siuntos sekimo sistemą, siunta iš viso nebuvo išsiųsta. >> Pardavėjo pozicija - jie išsiuntė, bet siuntų kompanija gražino atgal. >> Iškėliau disputą. Irgi pasiūlė 0 Eur. Atmečiau. Šiek tiek neramina, >> kad jų sistemje bent jau aš nieko daugiau kol kas negaliu daryti, tik >> priimti pasiūlymą gražinti 0 Eur, taigi, laukiu, kol įsikiš Ali.>> Pardavėjas atsiuntį tokią paskutinę žinutę:>>>> Dear, could you please cancel the dispute so that we can refund you. >> Because we cannot move with dispute, could you please understand that? >> I really appreciate u~~you are a really kind person~>>>> Žinau, kad aš maloni persona, bet manau, kad jis laukia, kol >> atsiimsiu disputą ir tada - pietai po šaukštų. Nebent klystu, bet >> kažkaip abejoju.> ----Android NewsGroup Reader---- https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html