On 12/31/2020 10:59, E-Zyz wrote: > Aš irgi bandau atgauti pinigus iš Ali (mokėta per PayPal). Pirmą kartą. > Pagal siuntos sekimo sistemą, siunta iš viso nebuvo išsiųsta. > Pardavėjo pozicija - jie išsiuntė, bet siuntų kompanija gražino atgal. > Iškėliau disputą. Irgi pasiūlė 0 Eur. Atmečiau. Šiek tiek neramina, > kad jų sistemje bent jau aš nieko daugiau kol kas negaliu daryti, tik > priimti pasiūlymą gražinti 0 Eur, taigi, laukiu, kol įsikiš Ali. > Pardavėjas atsiuntį tokią paskutinę žinutę: > > Dear, could you please cancel the dispute so that we can refund you. > Because we cannot move with dispute, could you please understand that? > I really appreciate u~~you are a really kind person~ > > Žinau, kad aš maloni persona, bet manau, kad jis laukia, kol > atsiimsiu disputą ir tada - pietai po šaukštų. Nebent klystu, bet > kažkaip abejoju. Apturėjau dar vieną disputą, kad faktiškai `paslauga` nebuvo suteikta. Pardvėjas nesutiko ir buvo pasiūlymas refunding 0 eurų. Ten po 5 dienų jei nesusitari - dispute atsiranda Ali pusė kaip arbitras. Paprašo pardavėjo ir pirkėjo faktų, vertina info ir pateikia Ali savo pasiūlymą, disputas išspręstas mano naudai, grąžino visą sumą. Užtruko apie pusantros savaitės nuo disputo atidarymo. Dar užtrunka 1-2 savaites kol pinigai įkrenta į sąskaitą