Viska puikiai isdestei, tiktai naujos 5 ir 6 ag 4T Yamahos irgi guldosi ant bet kurio sono, tik kaina ju taip ant stukos didesne, nei Merkurio, ir turbut ant 2-ju - nei Parsun :) "Casper" <kasparasvo_istrinti@gmail.com> wrote in message news:lek95d$8t6$1@trimpas.omnitel.net... > Jau daug info prisiskaites ir daugmaz gaudaisi kas prie ko :) > Trupmai - jei zvevoji vienas - 5ag variklis, jei dviese - ~10ag variklis, > tada tiek vienu tiek kitu atveju tikrai iseisi i glisa. Varikliams virs > 5ag reikia laiavedzio pazymejimo, bendra visa reikalu (pazymos, kursai, > egzaminai, bonkos (jei reikes)) kaina iki 1klt, berods. > Velkiaut galesi tiek su 2ag varikliu, tiek 100ag varikliu, maziausi > greiciai pas juos +/- tie patys, tik skirtumas kaip greit nuplauksi is > taskoA i taska B, kas didesniuose telkiniuose ar upese yra tikrai aktualu. > Su varikliu "tiuningais" reikia atsargiai, vieni persidaro labai > paprastai, tobish poros varztu issukimas ir dar kokiu "zgalusiu" isemimu, > kitiems gi reikia keisti karbus, galvas ar kitas brangias nesamones, kas > visiskai neapsimoka. > Dar nepamirsk, kad yra 2T ir 4T varikliai :) Cia taip pat egzistuoja > atskiri isitikinimai ir religijos :) 2T privalumai: pigesni, lengvesni, > gali transportuoti belekaip pastatyta/paguldyta/pakabinta, niekas pas ji > neissipils ar neuzpils niekas nieko, zodziu jam visiskai px kokioj "pozoj" > vaziuot, didziausias privalumas tai, kad tokio pacio galingumo 2T variklis > visada geriau plauks nei 4T. > 2T trukumai: labiau smirda ismetamos dujos, siek tiek garsesni ir daugiau > vibraciju turi, zenkliai didesnes kuro sanaudos. > 4T privalumai: kuro ikAnomija, tylesni > 4T trukumai: transportuoti gali tik stacia, arba paguldyta ant vieno sono > (nuo gamintojo priklauso kurio sono), didesnis svoris lyginant su 2T, nu > ir nevalitai visiski, aisku lyginant su tu paciu AG kiekiu pas 2T. > > Kolkas tiek ;) > > "