o tai iskart 15 neparduoda? "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:lg6uot$u3u$1@trimpas.omnitel.net... > > > 2014.03.17 15:35, Casper rašė: >> Multirumpelis ar iprastas, sakyciau daugiau ipratimo reikalas, tiek tas, >> tiek kitas pilnai atlieka savo funkcijas. POra kartu plaukiau su kolegos >> mercuriu, tai tas multi nepaliko kazkokio afigeno ispudzio. Nuleidimas viena >> ranka, nzn kas cia norima tuo pasakyt, bet kiek maciau ir ciupinejau >> varikliu, tai tas nuleidimas ir pakelimas praktiskai visada buna su viena >> ranka, su kita ranka reikia fiksatoriu istraukti ar pastumti i kita >> pozicija. Taip pat visi mano matyti varikliai turejo ir fiksuota kojos >> pozicija, ir laisva, aka ant kazko uzplaukus koja laisvai keliasi aukstyn. > > Multirumpelis, įsivaizduoju, turėtų būt patogu > spiningaujant/velkiaujant. Nu tipo velki, užsikabina kur nors už žolių > vobleris, ar dėl kokios kitos priežasties reik trumpam sustot, bet > variklio gesint nenori, nes tuoj vėl plauksi toliau - tai sumažinai gazą > iki neutralios ir viskas, ane? Pas japonus reik ten kažkur kitur ričiagą > surast ir perjungt neutralkę - tipo jei į kelmą nasadil, tai gali nespėt > sustot. Ar realybėj - px, nėr skirtumo? > >> Taip, ant LT su virs 10ag varikliais atsiranda daug apribojimu, bet kai musu >> inspekcija sutikti ant vandens yra nykstamai maza, tai daug kas nesilaiko >> situ reikalavimu. O su perdarymais, tai jau rasiau, kad reikia ziureti >> konkretu varikli, nes pas vienus lengvai persidaro, o pas kitus imanoma, bet >> realiai neapsimoka. Daugiausia info apie visokius perdarymus yra pas rusus >> forumuose, jie megsta tokius dalykus:) > > Tai aš čia matai, labiau noriu viską iki galo išsiaiškint prieš > pirkdamas variklį - idealiu atveju noriu nupirkt tokį dešimtuką, kuris > lengvai persidaro į 15ag (nors to gal ir nereiks). Tai tada klausimą > perfrazuosiu kitaip: gal kas žino, kuris iš normalių, brandinių 4T > dešimtukų lengvai persidaro į 15? > >> Del galingumo - kuo galingesnis, tuo geriau, IMHO. Pas mus ant LT, speju, >> kitokia nuomone susiformavusi del to kad, virs 5ag reikia laivavedzio >> pazymejimo, daug kam tai yra afigenas galvos skausmas ir misija neimanoma. >> Virs 10ag jau atsiranda daug visokiu aplinkosauginiu apribojimu del ko arba >> beveik puse sezono negali plaukiot ten kur nori, arba turi rizikuot sutiksi >> ar nesutiksi laivybos inspektoriu, kuris israsys nemaza "premija". Vat del >> to ir svaigsta dauguma apie virs5 ag varikliu nereikalinguma;) > > Tai jo, šitą jau supratau. Bet aš turiu tokią nelabai gerą aurą ant > pareigūnų ir apskritai - noriu viską turėt legaliai, tai ir domiuosi ;] >