Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: 911
Data: 2014-03-17 17:52:25
o tai iskart 15 neparduoda?

"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:lg6uot$u3u$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> 
> 2014.03.17 15:35, Casper rašė:
>> Multirumpelis ar iprastas, sakyciau daugiau ipratimo reikalas, tiek tas,
>> tiek kitas pilnai atlieka savo funkcijas. POra kartu plaukiau su kolegos
>> mercuriu, tai tas multi nepaliko kazkokio afigeno ispudzio. Nuleidimas viena
>> ranka, nzn kas cia norima tuo pasakyt, bet kiek maciau ir ciupinejau
>> varikliu, tai tas nuleidimas ir pakelimas praktiskai visada buna su viena
>> ranka, su kita ranka reikia fiksatoriu istraukti ar pastumti i kita
>> pozicija. Taip pat visi mano matyti varikliai turejo ir fiksuota kojos
>> pozicija, ir laisva, aka ant kazko uzplaukus koja laisvai keliasi aukstyn.
> 
> Multirumpelis, įsivaizduoju, turėtų būt patogu 
> spiningaujant/velkiaujant. Nu tipo velki, užsikabina kur nors už žolių 
> vobleris, ar dėl kokios kitos priežasties reik trumpam sustot, bet 
> variklio gesint nenori, nes tuoj vėl plauksi toliau - tai sumažinai gazą 
> iki neutralios ir viskas, ane? Pas japonus reik ten kažkur kitur ričiagą 
> surast ir perjungt neutralkę - tipo jei į kelmą nasadil, tai gali nespėt 
> sustot. Ar realybėj - px, nėr skirtumo?
> 
>> Taip, ant LT su virs 10ag varikliais atsiranda daug apribojimu, bet kai musu
>> inspekcija sutikti ant vandens yra nykstamai maza, tai daug kas nesilaiko
>> situ reikalavimu. O su perdarymais, tai jau rasiau, kad reikia ziureti
>> konkretu varikli, nes pas vienus lengvai persidaro, o pas kitus imanoma, bet
>> realiai neapsimoka. Daugiausia info apie visokius perdarymus yra pas rusus
>> forumuose, jie megsta tokius dalykus:)
> 
> Tai aš čia matai, labiau noriu viską iki galo išsiaiškint prieš 
> pirkdamas variklį - idealiu atveju noriu nupirkt tokį dešimtuką, kuris 
> lengvai persidaro į 15ag (nors to gal ir nereiks). Tai tada klausimą 
> perfrazuosiu kitaip: gal kas žino, kuris iš normalių, brandinių 4T 
> dešimtukų lengvai persidaro į 15?
> 
>> Del galingumo - kuo galingesnis, tuo geriau, IMHO. Pas mus ant LT, speju,
>> kitokia nuomone susiformavusi del to kad, virs 5ag reikia laivavedzio
>> pazymejimo, daug kam tai yra afigenas galvos skausmas ir misija neimanoma.
>> Virs 10ag jau atsiranda daug visokiu aplinkosauginiu apribojimu del ko arba
>> beveik puse sezono negali plaukiot ten kur nori, arba turi rizikuot sutiksi
>> ar nesutiksi laivybos inspektoriu, kuris israsys nemaza "premija". Vat del
>> to ir svaigsta dauguma apie virs5 ag varikliu nereikalinguma;)
> 
> Tai jo, šitą jau supratau. Bet aš turiu tokią nelabai gerą aurą ant 
> pareigūnų ir apskritai - noriu viską turėt legaliai, tai ir domiuosi ;]
>